You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Laat ons hopen dat de koersval niet het einde van Ford inluidt. Al zullen vele EV-rijders hier waarschijnlijk reikhalzend naar uitkijken. Wat ik maar wil zeggen: autofabrikanten vallen niet zomaar om.
View attachment 290143
Wat een paniek ineens. Wat is er eigenlijk veranderd de afgelopen dagen? Er is een investeerder die een megabedrag short heeft op Tesla die zegt dat het niet goed gaat met Tesla..... Dat verwacht je niet. Daarnaast is er een ernstig ongeval geweest met een model X. Het lijkt er sterk op dat dit ongeval zo ernstig is afgelopen doordat de afscheiding tussen de rijbanen niet volgens de normen is hersteld na eerdere schade. Terecht dat het onderzocht wordt, maar conclusies kun je nog niet trekken. Zeker niet zolang niet duidelijk is op welke wijze de auto bestuurd werd.
De concurrenten doen er natuurlijk ook alles aan om duidelijk te maken dat Tesla gedoemd is. Maar deze zelfde concurrenten hebben het er zelf jaren bij laten zitten met elektrisch rijden. Er is zegge en schrijve één auto van die concurrentie (iPace) te koop zonder dat er ook maar één afgeleverd is. Deze heeft geen enkele zelfrijdende functie, net als al de andere elektrische auto's die er aan komen. De Waymo iPace is als auto voor particulieren niet serieus te nemen zo lelijk met de toegevoegde sensoren op het dak.
Het is erg veel stemmingmakerij door mensen met (verborgen) belangen.
De storm zal wel weer overwaaien.
3) Autopilot die springen maakt en
Greep naast wat calls jan 2020 $290, zojuist. Kijken of ze nog opnieuw in de aanbieding komen, later vandaag voor $53,75.Voor de elvendertigste keer roept "men" dat de koersval het einde inluidt van Tesla.
Keep on dreaming, shorters.
Het is eerder de moment om bij te kopen.
Ik ga wat calls kopen, out of the money.
Hoe de natte automatiseringsdroom van Elon Musk een ware nachtmerrie lijkt te worden
Alle kranten springen er gretig op, HLN
Dat artikel vond wel zijn oorsorong niet bij HLN. Las nu dat Tesla tijdelijk de ptoductie van de s en x stopzet om alle arbeidskrachten voor de model 3 te kunnen inzetten. Er is dan duidelijk toch een vorm van paniek bij het tesla managementIk hoop de dag niet te moeten meemaken dat wat HLN publiceert de norm of standaard wordt.
Waarom is dat een vorm van paniek ?Dat artikel vond wel zijn oorsorong niet bij HLN. Las nu dat Tesla tijdelijk de ptoductie van de s en x stopzet om alle arbeidskrachten voor de model 3 te kunnen inzetten. Er is dan duidelijk toch een vorm van paniek bij het tesla management
Waarom is dat een vorm van paniek ?
Ik zie de link niet.
ter info : Ik heb ruim 30jaar ervaring in operations, en heb ook lijnen stilgelegd om andere extra te bemannen omdat de noodzaak daar was. Daar kwam géén paniek bij, dat was telkens wel overwogen; in alle rust en kalmte én bij volle verstand.
nog een voorbeeld : niet iedereen die een S of een X heeft, heeft nu een 3 besteld. En plots is dat nu een probleem. Que ???
Moet iedereen die pakweg ooit een Audi heeft besteld, nu ineens de E-tron bestellen ?
En als dat niet gebeurd; wil dat dan zeggen dat Audi op sterven na dood zou zijn ?
Misschien nog eens herinneren aan deze : Elon Musk on Model 3: 'We're going to go through at least 6 months of production hell'
Elon Musk wist zelf zeer goed dat ze minimaal 6 maanden 'hun pere' zouden zien.
Intussen zijn ze misschien nog niet daar waar ze zelf willen staan; maar Model-3 is wél de meest uitgeleverde electrische (BEV én PHEV) auto in de VS dit jaar.
Wat écht telt is de kwaliteit van de auto. En het is intussen voor iedereen die niet blind is duidelijk dat de Model-3 stukken beter is dan Tesla zelf durft aan te geven.
Tesla roept Model S van voor april 2016 terug om stuurbekrachtiging | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Gepost om 2 uur s'nachts, dus het moet wel erg belangrijk zijn
Allemaal waar denk ik ook, maar het automatisen van de M3 produktie is een ander ding, waarschijnlijk zorgelijk en zeer waarschijnlijk ook niet de sterkste kant van Elon. Zie oa
It’s clear, Tesla needs a COO and it can’t come soon enough
waarin bijvoobeeld over het toch zeer zeer risciovolle SpaceX ( lees ook maar eens de biografie Elon Musk van Ashley Vance ) wordt opgemerkt:
...President and COO Gwynne Shotwell joined SpaceX as the 11th employee in 2002 and has turned Musk’s passion for Space into a business with over $12 billion in order contracts....
Elon kan op het gebied van Operating wel wat hulp en sturing gebruiken. Stel zo iemand maar aan en licht dan volgende week meteen in detail de liquiditeitspositie toe en / of liever verbeter die ook maar. Via buren Larry Page, Tim Cook of zoiets...Zou een hoop kou uit de lucht halen.
dàt is een ander verhaal - en als je zou makkelijk zou kunnen terugzoeken op dit forum zou je idd. zien dat ikzelf en ook andere ouwe getrouwe van het forum daar al langer op hopen.
Tesla is intussen te groot, véél te groot - de manier van werken van Elon past niet meer bij dit grote bedrijf.
CEO, CTO : absoluut de beste man, het zou een ramp zijn voor Tesla dat hij deze jobs niet zou doen.
Maar COO : aub dringend invullen door een derde.
die werd bij vervangen tijdens een kleine service bij mij - was zo geklaard.Hmm, zullen ze wel tezamen met de Takata airbags doen.
Die moeten toch ook nog vervangen worden?