Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Wel opletten, die had ik vorige maand al in dit draadje vermeld :smile:

Ik heb met de Search functie gezocht op Grimsby, kon alleen niets vinden! Nu wel ;)

Buiten dat, als alle posts vandaag zouden verdwijnen over vragen en antwoorden die al eens door een ander zijn gesteld of beantwoord, dan hielden we waarschijnlijk nog maar een heel klein gedeelte van het origineel over :))
 
Ik heb met de Search functie gezocht op Grimsby, kon alleen niets vinden! Nu wel ;)

Buiten dat, als alle posts vandaag zouden verdwijnen over vragen en antwoorden die al eens door een ander zijn gesteld of beantwoord, dan hielden we waarschijnlijk nog maar een heel klein gedeelte van het origineel over :))

Wel lekker overzichtelijk. Maar ja, dan zouden onze diepgaande gesprekken over robotgrasmaaiers ook gejorisd worden, da's wel weer zonde.
 
veel saaier stukje dan dit in het Parool van 24-2 wordt het niet, met als obligate noot natuurlijk dat er in NL 4469 gesubsidieerde Tesla's rondrijden.
Knipsel.JPG
 
Nu niet gelijk denken dat off grid in Nederland haalbaar is. Mijn energie zuinige huis (10kWh/m2 verwarming) eens doorgerekend door TU Twente. We kwamen op 3000kWh opslag capaciteit.

Dat bedoelde ik ook niet, maar er zijn situaties, al denk ik alleen maar aan het tweepersoonshuishouden van mijn schoonouders in Hongarije, waar dit perfect zou werken.

Ons grid is te goed en te betrouwbaar bovendien.
 
Niet als jij daar regelmatig je ModelS wilt opladen ;)

Daar heb je gelijk in. Ik blijf nog steeds optimistisch over de beloofde SuC bij Budapest. Dat zou al heerlijk zijn omdat een range charge in Wenen niet meer hoeft en gelijk reserve geven zodat ik eigenlijk niet meer aan het stopcontact hoef daar. Retourtje Budapest is iets van 150 km dus geen enkel probleem meer. Als het moet.

Maar blijft toch wel fijn om na een lange reis in te pluggen en de auto rust te geven voor een flink aantal uren.

Iets als thuiskomen en schoenen uitdoen en languit op de bank :)