Energie Gratiz
Active Member
En wat dan te bedenken van een half land onder de zeespiegel te bouwen/organiseren!
Wie bedenkt het?
Nederlanders houden het hoofd al eeuwen boven water!
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En wat dan te bedenken van een half land onder de zeespiegel te bouwen/organiseren!
Wie bedenkt het?
Liever een derde plek op het WK voetbal, dan een eerste plek op het WK korfbal, lijkt de logica van Elon Musk.
Inderdaad, zelden een artikel gelezen dat het zo goed verwoord. Chapeau Bright! (sowieso één van mijn favoriete bladen/sites).
Zouden ze bang zijn dat Kim Holland opnames gaat maken
Dat is toch al zo, dat is de 2.34 waar Elon naar verwijst: resultaat met het Ludicrous+ easter egg:
Iets anders...niet belangrijk, maar zegt wel wat over Tesla en waarschijnlijk nog meer over Elon:
"@trevoclark Good point. 2.34 would be a production Tesla. Stripped down, maybe as low as 2.1." Reactie van Elon op een bericht naar aanleiding van de claims van FF. Leuk om te lezen dat de Electric GT (Model S P100DL+) dit ook daadwerkelijk haalt.
Blijkbaar zou de standaard Easter Egg rond de 2.4 uit moeten komen. Zou deze nog wat verder getweaked zijn om net onder de claim van FF te duiken? Het zijn heerlijke strebers bij Tesla natuurlijk, met Musk voorop.
"looks like...achievable". Dus IS nog niet zo En een push onder de 2.4 had er waarschijnlijk niet snel geweest als FF Tesla niet zo had "uitgedaagd".Dat is toch al zo, dat is de 2.34 waar Elon naar verwijst: resultaat met het Ludicrous+ easter egg:
Elon Musk teases potential 2.34 second 0 to 60 mph time via Tesla Ludicrous+ mode
It is important to increase the operating voltage of NMC Li-ioncells to obtain higher energy density. However, the electrolyte reacts with the positive electrode at high voltage. Using simple experiments involving only pouch bags, we show that the products of these reactions are extremely harmful to the positive electrode. This talk demonstrates how these harmful reactions at the positive electrode can be virtually stopped,leading to superb NMC Li-ion cells that can operate at high potential.
The paper states that ethylene carbonate (EC), an organic compound until now thought to be an essential electrolyte component for Li-ion cells, is “actually detrimental for cells at high voltages” – 4.5 V and above. Tesla/Panasonic’s current cells are believed to be around 4.2 V, but the upcoming cells to be produced at the Gigafactory are expected to have a higher voltage.
In order to replace EC in the electrolytes, the group developed “EC-free linear alkyl carbonate electrolytes” and tested them in pouch cells. They report “excellent charge-discharge cycling and storage properties” and better cyclability of cells than cells with EC.
hier krijg ik stalen .... van
Bart Tommelein wil af van zijn Tesla
excuseer mijn woord gebruik maar dit is te belachelijk voor woorden
Hij spreekt tenminste nog uit (enige) ervaring...hier krijg ik stalen .... van
Bart Tommelein wil af van zijn Tesla
excuseer mijn woord gebruik maar dit is te belachelijk voor woorden
Wat moet hij nog meer doen? Hij heeft het tenminste geprobeerd en momenteel is een Tesla niet praktisch voor zijn doeleinden.hier krijg ik stalen .... van
Bart Tommelein wil af van zijn Tesla
excuseer mijn woord gebruik maar dit is te belachelijk voor woorden