You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Waar koop je de autocar in nl?
Vandaag de nieuwe Autovisie in de bus met een vergelijkingtest tussen de Tesla Model S P+ en Porsche Panemera S E-hybrid.
Eindoordeel: "Wie volledig elektrisch rijden op dit moment nog te veel gedoe vindt heeft met de Porsche een ideale plug-in hybride. Een auto die alles kan. De elektrische range is echt bruikbaar, de bouwkwaliteit indrukwekkend, het interieur ruim en het rijkarakter van topniveau. Bovendien, en dat telt in deze prijsklasse: het is een Porsche! Dat klinkt (voorlopig?) beter dan Tesla. Maar winnen doet de Porsche hier toch niet. We zijn razend enthousiast over de Model S. Sensationeel, een ander woord doet hem tekort. Tesla maakt de elektrische auto begeerlijk en praktisch bruikbaar. Het is een mijlpaal in de geschiedenis van de automobiel. Een elektrische auto zonder echte nadelen. Hij is bloedsnel, levert indrukwekkend bochtenwerk, biedt een uitzonderlijk interieur en met zijn bruikbare actieradius snoert hij elektrohaters de mond. En over dat alles hoeft u (nog) geen bijtelling te betalen, waardoor het financieel een werelddeal is. Een monumentale auto."
U vraagt...is is het mogelijk het hele artikel ergens te lezen? Misschien kan je het scannen?
U vraagt...
+1geweldig, bedankt!
Tesla Model S best verkopende auto van Noorwegen.....verkoopt beter dan een Golf ;-)
Nu heeft ook de krant van wakker Nederland hem getest: De elektrische auto die je wél verder brengt: Tesla Model S
Als ik de "range" vraag van kennissen en collega's krijg, is dat ook het antwoord wat ik geef, hoor. Ik rij wekelijks van Leiden naar Deventer, ongeveer 150km enkele reis, en dat betekent stukjes binnen de bebouwde kom, en snelweg met 100, 120 en 130 zones. Verder altijd wel wat files en stroperigheid, redelijk gevarieerd dus. En ik hou na heen- en terugreis, met een range charge, ongeveer 20km over. Als ik geen files zou hebben en langer op (iets boven) maximum snelheid zou kunnen rijden, zou ik het denk ik net aan halen. Maar als ik mijn rijstijl een klein beetje aan zou passen, zou 350km op dat traject vrij eenvoudig te halen zijn.Ik heb het ook gezien ja, leuk stukje vind ik. Alleen vind ik het wel weer jammer dat de verslag gever op een gegeven moment zegt dat de tesla een actieradius heeft van 300 km en als je zuinigt rijd 350:frown:
Waarom zijn ze niet gewoon eerlijk in dat soort dingen
(bij 6.41 min heeft hij het over de actieradius)