Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Island Challenge - 5 september 2015

This site may earn commission on affiliate links.
Idendito hier, dit was onze allereerste rally en ik denk dat zowat iedereen ons wel heeft voorbij gestoken, want met twee kleine kereltjes vanachter (waarvan er eentje zelfs wat ziek was) hebben we heel wat onverwachte tussenstops gehad. Desondanks ook een foutloos behendigheidsproefje en blijkbaar toch heel wat controlepunten gevonden want we zijn vierde geworden... E-rally here we come :eek:)

Super leuke dagje gehad.

behendigheidsproefje gewonnen en tweede in in de eindstand :)

smaakt naar meer !
 
20150905_101007.jpg

20150905_132748.jpg

20150905_134632.jpg

20150905_163308.jpg
 
100.000 km !

Vanmiddag door de eerste 100.000 km gegaan ! Twee jaar minus 18 dagen nadat ik de auto kreeg op 23 sep 2013, 10:00 uur.
Was tijdens de Island Challenge - en en passant tot onze verrassing de rally gewonnen ! Onze dochters wonnen ook nog de kids-prijs - leuke dag geweest. Organisatie bedankt !

11947418_1692227754332063_8606686181939172199_n.jpg
IMG_1243.jpg
 
Gefeliciteerd, wij zijn afgelopen zaterdag (ongemerkt) door de 50.000 heengegaan :)

En 8ste geworden, dus ik heb goede hoop voor de volgende eRally: we worden er steeds beter in.


Vraagje voor iedereen die heeft deelgenomen: blijven er bij jullie ook wat lijmrestanten achter van de stickers?
Heeft iemand een goede tip om dat veilig te verwijderen?
 
Wij zijn er wel van overtuigd dat de aanpassing van de de "bbq" een positieve invloed op de organisatie zou hebben. :biggrin:

Twee van de vier hebben bij ons maagproblemen gekregen dit weekend... andere ook last gehad ? kan natuurlijk ook wat anders zijn geweest !

- - - Updated - - -

G
En 8ste geworden, dus ik heb goede hoop voor de volgende eRally: we worden er steeds beter in.
Vraagje voor iedereen die heeft deelgenomen: blijven er bij jullie ook wat lijmrestanten achter van de stickers?
Heeft iemand een goede tip om dat veilig te verwijderen?

wij zijn er bij de Erally 2016 niet bij ivm andere "verplichtingen".. concurrent minder dus !

lijmresten - ik zou het gewoon met warm water en zacht doekje proberen. Kunst is om die dingen er zo snel mogelijk weer af te hebben - heb het direct s'avonds gedaan -;)
 
Bedankt voor alle tips!
Warm water en daarna eraf rollen hielp heel goed.

Daarna ook maar meteen de auto weer helemaal gewassen en in de was gezet.

Wij hebben geen maag/darm-problemen gehad (gelukkig!)

Dimi, volgens mij zaten we naast jullie, maar je kinderen hielden het nog heel goed: is toch een lange dag.
 
Wij zaten bij de BBQ in de hoek, zat jij aan die kleine tafel met drie personen, of aan de tafel achter mijn vrouw met vier personen (met vrouw en kinderen).

En onze kleine mannen van 3 en 5 zijn achteraf gezien heel flink geweest, maar bij een volgende rally ga ik ze toch niet meer meepakken want ze zijn eigenlijk nog iets te klein.


En als ik dat zo zie, zit een groot deel van de top 10 hier op het forum, dat wordt leuk tijdens de e-rally.


Bedankt voor alle tips!
Warm water en daarna eraf rollen hielp heel goed.

Daarna ook maar meteen de auto weer helemaal gewassen en in de was gezet.

Wij hebben geen maag/darm-problemen gehad (gelukkig!)

Dimi, volgens mij zaten we naast jullie, maar je kinderen hielden het nog heel goed: is toch een lange dag.
 
Wij zaten bij de BBQ in de hoek, zat jij aan die kleine tafel met drie personen, of aan de tafel achter mijn vrouw met vier personen (met vrouw en kinderen).

En onze kleine mannen van 3 en 5 zijn achteraf gezien heel flink geweest, maar bij een volgende rally ga ik ze toch niet meer meepakken want ze zijn eigenlijk nog iets te klein.


En als ik dat zo zie, zit een groot deel van de top 10 hier op het forum, dat wordt leuk tijdens de e-rally.

Drie personen zijn wij.

Ja, daar zeg je zoiets...