You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
10% more capacity, 20% more range!?!
Zou voor mij een mooi moment zijn om mijn dan 4 jaar oude auto in te ruilenMooie ontwikkeling. Ik hoop stiekem nog altijd dat Tesla net voordat hier de bijtellingsregels worden aangescherpt komt met een 120. Uitgaande van een eerdere stelling van Musk, 10% groei per jaar.
Dan is het een X en die is me als particuliere eigenaar te duur.Je kan ook als eerste een nieuwe bestellen.
Stoppen met de nieuwbouw, en in de X wonen?Dan is het een X en die is me als particuliere eigenaar te duur.
Heeft iemand een idee hoeveel kWh reëele capaciteit een 90 (D) heeft? Kwestie van te kunnen inschatten hoeveel kWh die 100 (D) zou kunnen bevatten.
Heeft iemand een idee hoeveel kWh reëele capaciteit een 90 (D) heeft? Kwestie van te kunnen inschatten hoeveel kWh die 100 (D) zou kunnen bevatten.
Hoe meer kWh capaciteit, hoe hoger de stroom die zo'n batterij kan afgeven, hoe meer koppel een elektromotor kan leveren (bij het stoplicht van belang ), en hoe hoger het piekvermogen van die elektromotor (op de autobahn van belang ).Waarom wil je dat kunnen inschatten?
Volgens mij is het niet echt belangrijk hoeveel kWh een batterij heeft. Het is veel belangrijker te weten hoever je kan rijden met een volle batterij, daar draait het toch om niet.
Niet iedereen heeft een range van +400 km nodig. Mijn P85D kan 300 tot 350 km rijden. Dat is meer dan voldoende voor mijn dagelijkse verplaatsingen. Op reis kan je bijna overal alle 200km supercharger. Dat werkt prima en vlot. Met extra kms ga je niet minder SuCs gebruiken op reis, want in principe zal je toch maar ongeveer 200km laden om de volgende SuC te halen, dat gaat ook het snelst.