Michel_AH
Member
Alleen voor particulieren en binnen 14 dagen geldt ditBehoorlijke prijsdaling vandaag. Iedereen die hem net heeft opgehaald: claim snel de prijsvermindering van 3K, ik hoor dat ze daar niet moeilijk over doen.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alleen voor particulieren en binnen 14 dagen geldt ditBehoorlijke prijsdaling vandaag. Iedereen die hem net heeft opgehaald: claim snel de prijsvermindering van 3K, ik hoor dat ze daar niet moeilijk over doen.
Hij is met 12k gezakt.woh, de LR is zelfs met 10K gezakt, ben ik ff blij dat ik hem even on hold had gezet;-)
klopt inderdaad, bestelling was al zo lang geleden ingezet dat ik in mijn factuur moest kijken, zo en dat voor vrijdag de 13eHij is met 12k gezakt.
Besteld, maar ik heb vandaag getest zonder hoesje: werkt een stuk beter, al blijft me opvallen dat nog steeds het laden soms niet begint. Ook niet als ik de telefoon hoger leg (door hem vast te houden tijdens de test). Ben benieuwd hoe het zal gaan met de prothese..Merci.
Zonder hoesje gaat het beter, maar laden start nog steeds niet altijd. Ook niet als ik de telefoon hoger hou (in een test vanmiddag).Ik heb ook een iPhone12 mini en de plaatsing is erg kritisch. Als ik hem ongeveer 1cm naar boven schuif en helemaal tegen het randje in het midden van de charging pad leg dan laadt hij goed. Anders niet of nauwelijks.
Bij mij doen de USB-C poorten in de console het ook niet (geen voeding), kabeltje werkt wel met netadapter. Dacht eerst dat het aan mijn iPhone7 lag (geen ondersteuning van USB Power Delivery Protocol) maar met de iPhone 12 mini werkt het ook niet.
Als er effectief aan dezelfde pomp, met dezelfde target druk, dan is er wel degelijk een lek, zou ik denken. Probeer eens en zo hoef je niet te wachten op een nieuwe melding.Vanmiddag naar de Profile geweest: kreeg, na de linkervoorband een week geleden te hebben opgepompt na een melding, vanmorgen weer een melding.. Dus ik dacht die loopt dus langzaam leeg. Niet dus. Was niets aan de hand met de band. Wel apart aangezien ik wel meende dat de automatische pomp een week geleden heeft gepompt want duurde redelijk lang voordat ik piepje hoorde. Maar goed, dus toch zeer waarschijnlijk de sensor. Als ik weer een melding krijg maak ik een service afspraak.
Goeie, die laatste opmerking. Sensor gaf 35psi aan (flink zacht), maar normaliter zie en voel je dat aan een band en zeker bij Profile hadden ze dat wel opgemerkt. Dus wellicht een sensor die verkeerd bevestigd is dus verkeerd meet? Even afwachten maar wat er nu gaat gebeuren en ondertussen denk ik na over de volgende stap..Als er effectief aan dezelfde pomp, met dezelfde target druk, dan is er wel degelijk een lek, zou ik denken. Probeer eens en zo hoef je niet te wachten op een nieuwe melding.
Mocht de sensor kapot zijn, dan zou de melding na het oppompen ook blijven.
Misschien het ventiel. Soms helpt het om met wen fijn tangetje eens aan het pinnetje van het ventiel te draaien of te trekken. Er kan wat vuil tussen zitten.My right rear tire is also loosing pressure really slowly on my new MY.
I will check it. Thanks.Maybe the valve. Sometimes it helps to turn or pull the pin of the valve with some fine pliers. There may be some dirt in there.
Dacht al dat ik de enige was die dit ervaren had. Is inderdaad een eigenschap van de afstelling van de wagen, maar geen goede vind ik.Klopt inderdaad. Het is niet constant.
Ben ermee naar tesla service center gegaan.
Ze zeiden dat het in de firmware van de auto zit. Oftewel een eigenschap van de auto.
Ik vind het Wel vreemd dat je weinig tot geen verschil voelt tussen de verschillende stuur modussen.
Voorheen bekende auto’s van VAG Renault etc gereden. Vond die persoonlijk fijner sturen.
Kwestie van wennen misschien.
Ik stuur bijna nooit meer. En al zeker niet op een retourtje Oostenrijk. Enkel nog om in druk verkeer van rijstrook te veranderen als AP dat niet wil, maar dat zijn geen kleine stuurcorrecties en helemaal niet vermoeiend.Nu hebben we onze Short Range even aan de tand kunnen voelen tijdens het retourtje Oostenrijk en die heeft er ook last van, vooral kleine stuurcorrecties op de snelweg/hogere snelheid zijn hierdoor zeer vermoeiend.
Idd vermoeiend. Wel een goede rede om veel op autopilot te rijdenDacht al dat ik de enige was die dit ervaren had. Is inderdaad een eigenschap van de afstelling van de wagen, maar geen goede vind ik.
Heb het vorig jaar de eerste keer gemerkt tijdens het back-to-back testrijden met de model Y Performance en Long Range. Performance had er geen last van, Long range wel. Mijn 2019 M3 heeft er overigens ook geen last van, stuurt als een mes door boter, lijkt dus effectief wel een bewuste keuze van Tesla te zijn, of een programmeerfout in de firmware. 't Zou ook niet de eerste keer zijn.
Nu hebben we onze Short Range even aan de tand kunnen voelen tijdens het retourtje Oostenrijk en die heeft er ook last van, vooral kleine stuurcorrecties op de snelweg/hogere snelheid zijn hierdoor zeer vermoeiend. Stuurbekrachting op comfort zetten maakt wat dat betreft geen enkel verschil tov. normaal of sport. Het lijkt me alsof de mate van stuurbekrachtiging rond de rechtuitstand nogal laag staat.
Moet over een paar weken toch binnen voor een afstelling van de voorlichten, misschien daar toch ook maar eens iets van zeggen.