Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Nature/Architecture foto's

This site may earn commission on affiliate links.
Toch voor de duurdere variant gegaan?
Ziet er stoer uit!
Yups :) Thanks!
Inderdaad de duurdere variant. En op dat bedrag maakt die paar 100 euro ook niet meer uit ;) (oftewel, als je het doet, doe het dan goed)
Qua kleur had ik een beetje m'n bedenkingen, ik dacht dat ze veeeeeel donkerder waren, dus lang getwijfeld of het wel de goeie kleur zou zijn. Het velgenmannetje had kort geleden deze set op een donkergrijze gemonteerd dus kon ik ze even op de foto zien, toen wist ik het zeker. De kleur "carbon graphite" smoelt toch een stuk lekkerder op een zwarte wagen (quote van het velgenmannetje) :)
 
5781EB71-0545-4E0C-9C2A-6509320A3415.jpeg

Langs de kust van Devon (Zuid Engeland)
 
ik moet u bijtreden, de open deuren geven hier niet echt een meerwaarde aan de compositie. verder mooie omgeving, en mooie auto natuurlijk.;)
Eerlijk gezegd totaal niks bewust gedaan voor de compositie. Het was een mooie plek om te stoppen, mijn vrouw en kinderen stapten net als ik uit en iedereen vloog een andere kant op om foto’s te nemen. Terug bij de auto gekomen trof ik hem zo aan :)
 
  • Like
Reactions: Xfrank
een paar opmerkelijke zaken op de foto.
Een glas cava/champagne dat ieder moment van de balustrade kan waaien.
Een tennisbal in de afvoer die men waarschijnlijk al jaren kwijt is en een sticker op de model S, met "pak me dan".
En als ze hem dan pakken, is het weer janken in het draadje van de gestolen Tesla's.;)
En had ik de foto zelfs nog moeten knippen om bepaalde zaken eraf te houden ;)
 
  • Funny
Reactions: Xfrank
Gaaf gedaan! :cool::cool:
Thanks!
Dit was gisteravond bij de SuC/SeC Amsterdam, moet nog even uitpielen of mijn speedlites genoeg power hebben om dit ook overdags te fixen. Meer low light flitsfoto’s komen binnenkort (ik verwacht nog iets leuks om het licht mee te vervormen, als het plan uitpakt als wat ik in gedachte heb, dan wordt dat wel een xpozer 120x90 waard)
Ook nog even uitvogelen welke schakelaars ik on en off moet zetten, zodat ie niet steeds op slot springt en de dagrijverlichting uit gaat.