You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
gisteren opgehaald!Die van jou staat nog in bestelling neem ik aan?
Genaaid zou ik dit niet noemen. Wel pech hebben. Ieder weet immers aan welke prijs je de auto hebt besteld en was daar dan ook tevreden mee. Genaaid ben je indien ze zouden doen wat vele andere merken doen. je besteld tegen een bepaalde prijs en nadien komt er een stuk bij...Als die prijzen van de S/X in EU ook flink omlaag gaan, dan kunnen we wel concluderen dat we met z'n allen flink genaaid zijn
Hier ben ik benieuwd naar of dat gaat lukken zonder dat er structurele mankementen aan de auto zijn. Dan kan je toch gewoon om de 13 dagen een nieuwe gaan halen.Ik ga gebruik maken van mijn herroepingsrecht en ik breng mijn auto gewoon terug.
Kleine maand geleden een Model Y P voor mijn wederhelft afgeleverd gekregen. Nu bijna 5 jaar geleden zakte de prijs van mijn Model X vlak na levering bijna 60K......Iemand die nu nog zijn reservatie zal activeren of een nieuwe bestelling S/X zal plaatsen, gegeven de ferme prijsdalingen 3/Y?
Ze hebben de proces in gang gezet en ik moet mijn S morgen inleveren. Ik heb de auto privé aangeschaftHier ben ik benieuwd naar of dat gaat lukken zonder dat er structurele mankementen aan de auto zijn. Dan kan je toch gewoon om de 13 dagen een nieuwe gaan halen.
In 2019 is er ook gecompenseerd, vergelijkbaar met huidige situatie:Bijzonder dat kennelijk sommigen wel gecompenseerd gaan worden? Dat gebeurde een paar jaar geleden niet.
Trouwens, de price drop valt zelfs nog mee met die van toen. Volgens mij ging de S performance toen 40k ofzo naar beneden?
Vanwege een verwachte prijsdaling.En waarom ga je de auto terug brengen?
Is al iemand in NL met een niet geleverde bestelling die deze mail heeft gehad? In Duitsland (volgens tff forum) gaan er al mails rond over een prijsverlaging voor de S en X. Deze zou maandag geupdate worden worden op de site.
Waarom….. ja het is jammer, maar dat is nu eenmaal de markt.Als die prijzen van de S/X in EU ook flink omlaag gaan, dan kunnen we wel concluderen dat we met z'n allen flink genaaid zijn
Zakelijke klant = auto gekocht op naam van een bedrijf/vennootschap.Waarde Tesla rijders,
Waar halen jullie vandaan dat de korting (teruggestort krijgen) uitsluitend geldt voor niet zakelijke klanten van Tesla?
Wat is trouwens een zakelijke klant?
Iedereen hierboven heeft schijnbaar de auto behouden en de korting gekregen, zonder dat de overeenkomst is herroepen.
Wellicht dat iemand mij dit kan uitleggen.
Prettig weekend alvast!
Waarom? Omdat het op dit moment 4 dubbelop is. 2x een Plaid die binnen twee week na levering misschien wel 10k-20k goedkoper worden (speculatie natuurlijk) + optie voor normaal stuur. En twee keer een Model 3 die nog verkocht moeten worden, die in een klap 5k minder waard zijn geworden. Ja dat frustreert mij... Ik snap dat het "zo werkt", maar betekend niet dat ik me niet genaaid mag voelen, vandaar ook de achter de zin.Waarom….. ja het is jammer, maar dat is nu eenmaal de markt.
Als ik vandaag een huis koop en morgen zakken de prijzen van huizen, heb ik dan teveel betaald?
Nee op het moment dat je de keuze hebt gemaakt vond je het een prima prijs anders had je de auto niet gekocht.
Doordat je de bestelling al een tijd had staan was jou prijs toch al veel gunstiger dan de huidige prijzen? Ik hoop voor je dat je je niet ontzettend in je vingers gaat snijden door hem nu terug te brengen.
Herroeping.
Deze Overeenkomst is bindend en kan niet worden herroepen behalve zoals uitdrukkelijk beschreven in deze Overeenkomst of de Regiospecifieke bepalingen. Indien u een consument bent, hebben de herroepingsbepalingen in deze Overeenkomst geen invloed op uw recht om deze Overeenkomst onder de plaatselijke wetgeving te herroepen en zullen zij niet worden geïnterpreteerd als een beperking van dit recht. Wij kunnen deze Overeenkomst beëindigen indien uw ontvangst niet per de Leveringsdeadline hee plaatsgevonden en u ook niet akkoord gaat met wijzigingen aan uw Voertuigconfiguratie zodat we u een alternatief Voertuig kunnen leveren. Wij kunnen deze Overeenkomst ook beëindigen als u contact met ons opneemt om de geschatte leveringsdatum te verschuiven en wij niet aan deze wijziging tegemoet kunnen komen of als wij u om de nodige informatie vragen om uw bestelling te verwerken en/of om uw beschikbaarheid te bevestigen om het Voertuig op de geschatte leveringsdatum in ontvangst te nemen en u dit niet binnen 14 dagen na ons verzoek doet. Ten slotte kunnen we uw bestelling annuleren als we een prijsfout vaststellen, een product, functie of optie stopzetten na het moment waarop u uw bestelling plaatste of als we vaststellen dat u te kwader trouw handelt, in welk geval we ons ook het recht voorbehouden om toekomstige bestellingen van andere voertuigen die u bij ons plaatst te weigeren. U begrijpt dat u in geval van beëindiging niet langer recht hebt op de levering van uw Voertuig of een alternatief Voertuig en dat wij de door u betaalde Orderkosten mogen behouden als gefixeerde schadevergoeding, voor zover dit is toegestaan onder het toepasselijke recht.