TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Tesla rijders gezocht voor een leuk onderzoek

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Tiemen CG, Jun 28, 2016.

1. Tiemen CG

Tiemen CG Member

Hallo allen,

Na overleg met de moderator van het Nederlandse deel van het Tesla forum heb ik toestemming om dit hier te plaatsen.

Voor een Nederlandse importeur van auto's voeren wij (CG) een onderzoek uit. Aan dit onderzoek gaan verschillende eigenaren (zowel particulier als zakelijk) van allerlei merken en type auto's meedoen. Een deel van het onderzoek wordt dus ook uitgevoerd onder bezitters van een Tesla.

Tijdens het onderzoek wordt er ingezoomd op de ervaringen rond het aankopen/leasen en bezitten van een Tesla en het is voor eigenaren van een Tesla (jullie dus) een hele leuke kans om jullie ervaringen te delen.

Het onderzoek kan plaats vinden op heel veel verschillende data en locaties (Zelfs via Skype als dat je beter uitkomt) en degene die er uiteindelijk aan meedoen houden er ook nog een leuke vergoeding van 50 euro aan over als dank.

Zou je het leuk vinden om mee te doen aan dit gesprek? Dan kun je de vragenlijst invullen en je gegevens achterlaten, wij bellen je dan op om een afspraak in te plannen. We hebben beperkt plek dus wees er snel bij.

De vragenlijst kun je vinden via deze link:
    https://cgselecties.jambo-mobile.com/19664/open.html?i=standard&m=open&c=977d25621ef6c604951b7f7f91de479fa3809b246fc57967ee81f07c2e949a10#p1

Vragen of opmerkingen over het onderzoek kun je eventueel hier nog stellen. Als je mee wilt doen vraag ik je dit gewoon kenbaar te maken via de vragenlijst.

2. gelden

gelden Active Member

En hoeveel tijd kost het om deel te nemen?

3. Tiemen CG

Tiemen CG Member

Het gesprek duurt ongeveer 1,5 uur.

4. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

Ongelooflijk hoeveel geld ik hier al heb verspeeld op dit forum, door mijn ervaringen hier gratis te delen:cool:

• Funny x 6
    • Like x 1
  5. CJA Hulskamp

CJA Hulskamp Member

Ben net klaar met een ander onderzoek. Ik sla deze even over.

6. CO2CLEAN

CO2CLEAN Olivier Willemsen

Als iemand mij een Tesla sponsort, doe ik graag mee! Zo niet, dan duurt het nog een aantal jaren.

7. robertvg

robertvg Active Member

Voor welke fabrikant zou deze zijn ?

8. Tiemen CG

Tiemen CG Member

Hi Robert,

Dat mag ik helaas niet meedelen van tevoren. Dit wordt tijdens het gesprek bekend. Dit doen we op deze manier omdat we graag willen dat iedereen zonder vooroordelen het gesprek in gaat.

9. robertvg

robertvg Active Member

@Tiemen CG BMW bood 500 euro voor deelname aan hun onderzoek.
    Hmm, wat kost 1/10 van een BMW.... *denk*

10. Tiemen CG

Tiemen CG Member

Dat zou kunnen. Het ene onderzoek is het andere niet. Een vergoeding wordt vaak bepaald op basis van de verwachte effort van een respondent, tijd en ook de doelgroep. Ik ken de details van het onderzoek van BMW in dit geval niet. Bij een onderzoek over een totaal ander onderwerp is de hoogste vergoeding die ik ooit gezien heb een verzorgde reis naar Milaan. Kortom: appels en peren zijn beide lekker, maar je kunt ze zo moeilijk vergelijken :)

11. Rick A.

Rick A. Member

Kan ik me daarvoor nog aanmelden? Klinkt goed!
    Tenzij het een onderzoek naar incontinentieluiers is...daar heb ik helaas gelukkig geen ervaring mee.

Gezien de vragenlijst gok ik op VAG-gerelateerde opdrachtgever.

12. Tiemen CG

Tiemen CG Member

Haha helaas, dat onderzoek is vorig jaar geweest dus dat gaat helaas niet meer. Mensen moesten hun verhaal vertellen op een open podium tijdens een symposium, exacte onderwerp is mij ontschoten.

De vragenlijst is gemaakt voor Volkswagen, Audi en Tesla omdat deze in de doelgroep vallen die we niet in ons panel hebben. We zijn namelijk ook opzoek naar mensen met een RS4, S4, RS6, R8, Golf R etc. De andere merken/modellen benaderen we op andere manieren en zitten derhalve niet zo duidelijk in deze vragenlijst verwerkt :) Laat je dus niet op het verkeerde been zetten ;)

13. BobbyKings

BobbyKings Silver

Aangemeld.

Rijdt u een Audi? Nooit meer!
    Rijdt u een Volkswagen? Na de Kever niks vernieuwends meer gezien. Niet dus.

14. Keezje

Keezje Active Member

Kunnen we ook een groupbuy organiseren?

• Like x 3
  15. Tiemen CG

Tiemen CG Member

Dank allen voor de reacties! We hebben er voor nu even genoeg Tesla rijders ingepland. Als er iemand uitvalt dan nemen we nog even contact op. Je mag uiteraard nog reageren.

16. Hans Noordsij

Hans Noordsij Active Member

Vandaag het interview meegemaakt. Was best wel leuk en heb het gehele beeld kunnen schetsen. Ook wel eens goed om gedwongen te worden om wat je ervan vindt goed onder woorden te brengen. Aan het slot nog een stukje laten meerijden en gehoord dat hij nu wel begrijpt dat wij zo bevlogen zijn :)

• Like x 1
  17. Tiemen CG

Tiemen CG Member

Leuk om te lezen Hans! Ik hoor niet altijd wat er in het interview precies gebeurt dus deze kant is ook wel eens leuk :)

18. Keezje

Keezje Active Member

... dat is voor jou de eerste keer??;)

• Funny x 1
  19. Hans Noordsij

Hans Noordsij Active Member

Ja, ik moet ergens beginnen.. :rolleyes:

Share This Page