You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Even een waarschijnlijk echte newbie vraag; ik heb nu een aantal keer meegemaakt dat een SuC een lagere laadsnelheid leverde dan maximaal haalbaar.
Ligt dit aan de SuC-locatie of de individuele SuC-lader. M.a.w. heeft het zin om je auto bij een andere laadpaal te plaatsen als je ziet dat er een lagere laadsnelheid is?
Even een waarschijnlijk echte newbie vraag; ik heb nu een aantal keer meegemaakt dat een SuC een lagere laadsnelheid leverde dan maximaal haalbaar.
Ligt dit aan de SuC-locatie of de individuele SuC-lader. M.a.w. heeft het zin om je auto bij een andere laadpaal te plaatsen als je ziet dat er een lagere laadsnelheid is?
Iemand enig idee wanneer het klaar is ben 20 aug in de buurt ?
10x 125 of 145 kW... wordt een Hs-aansluiting van +/-1500kVA dat zijn al geen kleine jongens meer.Gaat hard nu. Denk dat het een kwestie van dagen is:
View attachment 186075
10x 125 of 145 kW... wordt een Hs-aansluiting van +/-1500kVA dat zijn al geen kleine jongens meer.
Zou kunnen, maar voor ons als rijders en (waarschijnlijk ook voor de netbeheerders) is het beter om bijvoorbeeld 3x 4SuC-locaties te hebben ipv. 1x 10.Mooie warming up voor straks. Er zullen er nog meer van deze bijkomen, denk ik.
Die in Valencia zijn ook 135Kw.Ik ben benieuwd naar die mogelijkheden om tot 145kW te laden, was dat niet alleen een *theoretische* maximum laadsnelheid ?
Op mijn vakantie ben ik speciaal gaan kijken op de laders van de meest recente Superchargers waar ik langs kwam; Reims en Forte dei Marmi.
Bij beide zat daar nog een label op dat ze tot 135kW gingen.
Wat kan ik het beste doen? Ik neem aan contactgegevens naar Tesla mailen.
Køge suc ernaast is er een h2 station met dank aan de eu