Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

TeslaCampus

This site may earn commission on affiliate links.
"Van klaar ermee naar klaar ervoor". Een gevatte kop, al zeg ik het zelf.
Ik mag een heel mooi initiatief aankondigen. Volgende week starten we met de Teslacampus. Onze missie is om een zo breed mogelijk publiek te bereiken en te informeren over de noodzaak van, maar ook de spectaculaire ontwikkeling binnen, de transitie naar duurzame energie. En de leidende rol van Tesla hier in.
Zoals op een echte campus zien we hier verschillende, noem het maar, paviljoens. Elk met een eigen team.
Neem "Charity" waar Tesla eigenaren zichzelf en hun Tesla inzetten voor goede doelen, "Academy" waar achtergrondinformatie, nieuws, technische uitleg bijeengebracht en toegankelijk gemaakt wordt, "Community" waar ervaringen gedeeld kunnen worden, verhalen verteld, vraag en aanbod een plaats krijgt en "Activity" waar allerlei activiteiten als gezamenlijke ritten, meetings zoals "Teslarijder ontmoet (nog) niet Teslarijder" worden ondersteund. Natuurlijk komen ook de "autootjes" aan bod maar het gaat om veel meer dan dat.

Het liefst had ik de door mij in mijn TOCNL tijd gebouwde website als basis genomen, die was hiervoor al helemaal ingericht, maar dat mag niet zo zijn.
Wat ik hier echt van vind laat ik maar los. We starten vanaf scratch. Deze opzet zal binnen ons kernteam verder vorm gaan krijgen.
 
Last edited:
Dag Hans, welcome back. Hopelijk komen een aantal andere oudgedienden in jouw slipstream ook terug. Ik mis de pioniers die mij 4 jaar geleden heel veel leerden.
Mooi initiatief trouwens. Als ik kan helpen, graag. Ik heb mij al vaak afgevraagd hoe nieuwkomers nu in het bos de bomen terugvinden. Ik lees immers vaak verkeerde info, gissingen,...
Er hoort wel meer bij een Tesla aankoop dan een gebruiksaanwijzing.