You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Precies de reden waarom ik nog even bedank voor deze dienst!Heeft iemand al gevonden waar je de invoices terug kan vinden? Ik heb nu 3 maanden betaalt en ik wou even de facturen downloaden. Tot mijn verbazing kan ik alleen de laatste factuur downloaden. Als ze nu pro-actief de factuur via e-mail zouden versturen, maar dit is wel erg vervelend i.v.m. BTW aftrek.
Voor dat relatief kleine bedrag ten opzichte van de totale aanschaf van de auto neem ik dat wel voor lief... Geef mij maar de voordelen.Precies de reden waarom ik nog even bedank voor deze dienst!
Ik heb een databundel van 200Gb. Kleine moeite om mijn hotspot van mn telefoon te activeren. Liever dan maandelijks erom te moeten denken om een factuur te downloaden.Voor dat relatief kleine bedrag ten opzichte van de totale aanschaf van de auto neem ik dat wel voor lief... Geef mij maar de voordelen.
Zucht, vandaag factuur augustus ontvangen: gegevens zijn toch weer verkeerd niettegenstaande ik ook mijn accountgegevens heb aangepast. Iemand dit dit wel al in orde kreeg? (FirmaNaam+BTW-nummer).
Aha, goeie tip. Heb je die tussenin opgezegd en opnieuw aangemaakt?Ik heb mijn abonnement opgezegd en dan opnieuw aangemaakt, en toen was het ineens wel OK.
Aha, goeie tip. Heb je die tussenin opgezegd en opnieuw aangemaakt?
Sorry om nog eens door te vragen: je hebt het dus opgezegd en een dag later weer aangemaakt: dat is duidelijk. Maar liep je abonnement dan gewoon door? Of heb je gewacht tot op het einde van je huidige lopende periode en dan eerst één dag zonder abonnement?Inderdaad, opgezegd en een dag later opnieuw aangemaakt. Ik dacht nu ook de bekende truc toe te passen en mijn BTW nummer als naam in te geven, maar dat lukte niet meer (gegevensvalidatie laat geen cijfers meer toe in een naam). Er is dus aan gesleuteld, en ik krijg nu netjes het BTW nummer uit de facturatiegegevens op de factuur te zien.
Sorry om nog eens door te vragen: je hebt het dus opgezegd en een dag later weer aangemaakt: dat is duidelijk. Maar liep je abonnement dan gewoon door? Of heb je gewacht tot op het einde van je huidige lopende periode en dan eerst één dag zonder abonnement?
Ik heb net vandaag opgezegd (gisteren 5 Augustus was mijn verlengings datum) en weer aangemeld. Ook mijn factuur gisteren was weer fout.
Opzeggen zou pas per 5 September ingaan (deze maand telt nog wel als abonnement).
Dus je moet opzeggen voor je verlengingsdatum wil je direct kunnen controleren.
Zucht, wat een prutsers
Ik heb geen geen probleem met geld weggeven, maar dan wel aan goede doelen die ik zelf uitkies.
Op mijn supercharger facturen staat gewoon wel mijn bedrijfsnaam en BTW nummer vermeld (via 1e adres regel work-around in factuur adres). Er is maar 1 factuur adres in mijn account, hoe is het mogelijk dat die (nog) niet gebruikt wordt voor het premium connectivity factuur ?!
5 September dus weer kijken of de nieuwe factuur dan wel goed is.
Dank. Als niets verder werkt dan idd alleen firmanaam maar.Dus bij voornaam de firmanaam invullen was voor ons de oplossing
Volgens forumlid 'Timp' zou bij hem nu wel de juiste facturatiegegevens worden genomen ("zakelijk"). Ik heb ook beiden nu gedaan, dus privé gewijzigd en zakelijk correct. Zal einde van de maand abb ook opzeggen en dag later opnieuw aanvragen. 'k blijf het zeggen, ze schieten mensen naar de ruimte maar een correcte factuur maken anno 2020 nog steeds niet mogelijk?!Dank. Als niets verder werkt dan idd alleen firmanaam maar.
Kon eerder niet mijn BTW nummer kwijt, en nu nog steeds niet in de naam velden (geen nummers toegestaan).
Mijn Supercharger facturen zijn anders dan mijn connectivity factuur., en eerder hier gemeld is dat bij nieuwe connectivity abonnementen facturatie klaarblijkelijk gewijzigd is. Daar gok ik nu maar nog een keer op, kijk of mijn BTW nummer dan wel verschijnt...
Volgens forumlid 'Timp' zou bij hem nu wel de juiste facturatiegegevens worden genomen ("zakelijk"). Ik heb ook beiden nu gedaan, dus privé gewijzigd en zakelijk correct. Zal einde van de maand abb ook opzeggen en dag later opnieuw aanvragen. 'k blijf het zeggen, ze schieten mensen naar de ruimte maar een correcte factuur maken anno 2020 nog steeds niet mogelijk?!
Gefeliciteerd!Even een update die wellicht relevant is voor een aantal leaserijders: ik heb de laatste maanden contact gehad met mijn leasemaatschappij omdat ik ook graag premium connectivity wilde doorzetten na de proefperiode. Die was bij mij nog niet afgelopen overigens.
De leasemaatschappij heeft met tesla contact gehad om te zien of dit was in te regelen, dus dat berijders zelf betalen via cc.
Vandaag kreeg ik het bericht dat Tesla niet voor elkaar kan krijgen dit in te regelen en dat de leasemaatschappij daarom heeft besloten voor alle tesla rijders de Premium connectiviteit voor eigen rekening onbeperkt te laten activeren. Voor mij goed nieuws, wellicht volgen er meer.
Even een update die wellicht relevant is voor een aantal leaserijders: ik heb de laatste maanden contact gehad met mijn leasemaatschappij omdat ik ook graag premium connectivity wilde doorzetten na de proefperiode. Die was bij mij nog niet afgelopen overigens.
De leasemaatschappij heeft met tesla contact gehad om te zien of dit was in te regelen, dus dat berijders zelf betalen via cc.
Vandaag kreeg ik het bericht dat Tesla niet voor elkaar kan krijgen dit in te regelen en dat de leasemaatschappij daarom heeft besloten voor alle tesla rijders de Premium connectiviteit voor eigen rekening onbeperkt te laten activeren. Voor mij goed nieuws, wellicht volgen er meer.
Daar volg ik 100% ;-)Idd absurd maar elke organisatie heeft zijn zwakke plekken:
Doe mij dan toch maar een Tesla
- Tesla heeft super software in de auto maar software facturatie krijgen ze (nog) niet voor elkaar
- VW heeft facturatie wel voor elkaar maar heeft software problemen met de auto
Haha misschien is dit ook wel de reden dat ik het nog steeds heb. M3 AWD van maart 2019.Even een update die wellicht relevant is voor een aantal leaserijders: ik heb de laatste maanden contact gehad met mijn leasemaatschappij omdat ik ook graag premium connectivity wilde doorzetten na de proefperiode. Die was bij mij nog niet afgelopen overigens.
De leasemaatschappij heeft met tesla contact gehad om te zien of dit was in te regelen, dus dat berijders zelf betalen via cc.
Vandaag kreeg ik het bericht dat Tesla niet voor elkaar kan krijgen dit in te regelen en dat de leasemaatschappij daarom heeft besloten voor alle tesla rijders de Premium connectiviteit voor eigen rekening onbeperkt te laten activeren. Voor mij goed nieuws, wellicht volgen er meer.