Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla's Premium Connectivity wordt subscription based

This site may earn commission on affiliate links.
Premium connectivity van Tesla gaat naar 10$ per maand (US). Zal waarschijnlijk in Europa ook rond die prijs uitkomen. Model 3 LR, Model 3 Performance, S en X krijgen 1 jaar gratis. Model 3 SR(+) 1 maand.

Lijkt mij een redelijke prijs, de SIM kaarten in de auto's zullen niet gratis zijn en voor een mobiele telefoon betaal je ook gewoon voor de data.
 
  • Like
Reactions: JRY.
damn, was wel niet goed gecommuniceerd vond ik, toen ik de mijne kocht

Zo stond het in januari aangegeven:
Model 3 specs website 2.png
 
Is bij mij in mei gewoon al netjes aangegeven hoor. 1 jaar inbegrepen en daarna betalend. Prijs zou ongeveer 10 euro per maand worden wisten ze toen al. Ik vind het niet meer dan normaal, je zit er namelijk ook via te streamen etc etc. Kost enorm veel geld, ben het volledig eens met deze opzet
 
Een Tesla zonder internet zou wel erg saai zijn. Wat moet je dan doen met AP aan?
Ik hoop dat ze nog een split maken tussen Connectivity en Features. Connectivity zou ook via een wifi hotspot van de telefoon kunnen. Dat lijkt mij goedkoper. Zijn we ook meteen van het gedoe met wegvallende verbindingen af.
 
Ben niet geïmpacteerd, maar als Tesla het gebruik van je gsm als hotspot nu eens eenvoudiger zou maken, zodat je dat niet elke rit opnieuw moet activeren. Velen hebben datavolume te over.

Voor YouTube, Netflix, Caraoke en internet radio kan je gebruik gaan maken van je hotspot, zie. Tesla moet waarschijnlijk een flink maandelijks bedrag aan Google betalen om gebruik te kunnen maken van de Live Traffic data en de Satteliet foto's. Hier moet de gebruiker dan ook voor betalen, en dat gaat je hotspot niet doen.
 
  • Like
Reactions: Phil V
Voor de zoveelste keer door Tesla belazerd. Ook dit is niet als zodanig gecommuniceerd bij aankoop (augustus 2018). Dit past prima in het rijtje van niet of onjuist vertelde zaken zoals "als je veel supercharget gaat je laadsnelheid naar beneden", "als je rustig rijdt haal je makkelijk 400 KM" (als ik 300 haal is het een goede dag) en "oh ja, drie maanden na aankoop wordt je auto van de ene op de andere dag € 30.000 minder waard".

't Is jammer van een prima rijdende auto, maar voor mij echt NOOIT MEER een Tesla.
 
Voor de zoveelste keer door Tesla belazerd. Ook dit is niet als zodanig gecommuniceerd bij aankoop (augustus 2018). Dit past prima in het rijtje van niet of onjuist vertelde zaken zoals "als je veel supercharget gaat je laadsnelheid naar beneden", "als je rustig rijdt haal je makkelijk 400 KM" (als ik 300 haal is het een goede dag) en "oh ja, drie maanden na aankoop wordt je auto van de ene op de andere dag € 30.000 minder waard".

't Is jammer van een prima rijdende auto, maar voor mij echt NOOIT MEER een Tesla.

Was altijd netjes aangegeven op de site
 
  • Like
Reactions: Edi99 and Tuhhje