We hebben al héél lange tijd een draadje over janken bij tekortkomingen. Terecht.
Maar dit geeft mogelijk een vertekend beeld, omdat er bij mij en anderen ook héél veel ervaringen bekend zijn en die verspreid staan over het forum, over een service die men bij geen enkel merk eerder heeft meegemaakt.
Dus, als tegenwicht: als je meer dan prima bent behandeld, laten we dit over Tesla en de medewerkers dan ook op deze plek af en toe eens melden. Ik weet dat er veel mensen bij Tesla zijn die stinkend hun best doen.
En om te starten: Arjen Verschuure van de vestiging in Amsterdam heb ik moeten tegenhouden om mijn telefoontje naar zijn mobiel tijdens zijn vakantie in behandeling te nemen. En hij bedient pro-actief met after sales op een manier die ik niet eerder heb meegemaakt! Top gewoon.
Maar dit geeft mogelijk een vertekend beeld, omdat er bij mij en anderen ook héél veel ervaringen bekend zijn en die verspreid staan over het forum, over een service die men bij geen enkel merk eerder heeft meegemaakt.
Dus, als tegenwicht: als je meer dan prima bent behandeld, laten we dit over Tesla en de medewerkers dan ook op deze plek af en toe eens melden. Ik weet dat er veel mensen bij Tesla zijn die stinkend hun best doen.
En om te starten: Arjen Verschuure van de vestiging in Amsterdam heb ik moeten tegenhouden om mijn telefoontje naar zijn mobiel tijdens zijn vakantie in behandeling te nemen. En hij bedient pro-actief met after sales op een manier die ik niet eerder heb meegemaakt! Top gewoon.