TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Tevreden!

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Maarten, Apr 19, 2016.

Tags:
  1. Maarten

    Maarten Active Member

    Joined:
    Nov 2, 2013
    Messages:
    1,684
    Location:
    Haarlem
    We hebben al héél lange tijd een draadje over janken bij tekortkomingen. Terecht.
    Maar dit geeft mogelijk een vertekend beeld, omdat er bij mij en anderen ook héél veel ervaringen bekend zijn en die verspreid staan over het forum, over een service die men bij geen enkel merk eerder heeft meegemaakt.

    Dus, als tegenwicht: als je meer dan prima bent behandeld, laten we dit over Tesla en de medewerkers dan ook op deze plek af en toe eens melden. Ik weet dat er veel mensen bij Tesla zijn die stinkend hun best doen.
    En om te starten: Arjen Verschuure van de vestiging in Amsterdam heb ik moeten tegenhouden om mijn telefoontje naar zijn mobiel tijdens zijn vakantie in behandeling te nemen. En hij bedient pro-actief met after sales op een manier die ik niet eerder heb meegemaakt! Top gewoon. :):):)
     
    • Like x 2
  2. HWS

    HWS Speedjunkie

    Joined:
    Mar 16, 2013
    Messages:
    4,950
    Location:
    Zoetermeer, Netherlands
  3. AnalysiZ

    AnalysiZ Active Member

    Joined:
    Apr 4, 2013
    Messages:
    2,328
    Location:
    de Kempen
    Ik heb ook een keer een positieve ervaring gehad.....;)
     
    • Funny x 1
  4. ebullio

    ebullio Active Member

    Joined:
    Mar 13, 2013
    Messages:
    2,876
    Location:
    Rotterdam, Netherlands
  5. davandy

    davandy Model S 85D Multicolor red

    Joined:
    Mar 9, 2015
    Messages:
    417
    Location:
    Melsele Belgium
    Die mogen gerust samengevoegd worden.
     
  6. twall-e

    twall-e Roaming

    Joined:
    Feb 2, 2016
    Messages:
    432
    Location:
    Netherlands
    Alle 3 maar samen laten voegen? :)
     
  7. ericride

    ericride Member

    Joined:
    Nov 19, 2015
    Messages:
    106
    Location:
    Utrecht
    Eigenlijk alleen maar positieve ervaringen bij SuC Amsterdam. Moet zelden wachten, word binnen altijd vriendelijk gedag gezegd en als er iets mis is met de auto wordt er ook nooit moeilijk gedaan. Perfecte service! Houden zo mensen!
     
  8. Napoli

    Napoli Member

    Joined:
    Jan 15, 2016
    Messages:
    53
    Location:
    Nieuw-Amsterdam, Netherlands
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik alleen nog maar positieve ervaringen heb met Tesla.
    Duiven en Amsterdam beiden super netjes en correct. Tilburg , tijdens aflevering geweldige service, niks mis mee.
    Binnenkort de eerst 20.000 beurt in Duiven , hopen op de service die ik gewend ben .
     
  9. jeJochen

    jeJochen Member

    Joined:
    Aug 9, 2015
    Messages:
    164
    Location:
    Wingene, Belgium
    Deze morgen naar tesla gent geweest,scheelt de helft in rijtijd voor mij. 1 key fob werkte niet meer. Ze hebben van beide sleutels de batterij vervangen, en toen ik een opmerking maakte over een chroom strip die terug gezakt was aan de deur, nadat Aartselaar die nochtans al eens uitgelijnd had,hebben de die zelfs meteen ook onder handen genomen! Vermoedelijk hebben ze nog wat spare tijd daar ze nog niet zo lang open zijn. Alleszins tevreden!
     
  10. Basvdpoel

    Basvdpoel Member

    Joined:
    Feb 24, 2014
    Messages:
    778
    Location:
    Alphen aan den Rijn
    Vorige week bij SEC Den Haag geweest voor service. (Maand eerder door een uitvaller) Was weer een fijne ervaring. Had een 85D mee als loaner. Kon ik eindelijk de AP eens ervaren. Was erg fijn en dit wil ik eigenlijk ook..
    Alle kleine onvolkomenheden opgelost zoals tik in het stuur en een kraakje in het dak. Ook werd de batterij verwarmer vervangen omdat die niet goed presteerde. Al met al weer goede service!
     
  11. Kymo

    Kymo Member

    Joined:
    Aug 17, 2015
    Messages:
    222
    Location:
    Middelburg, ZLD, Nederland
    Vorige week vlak voor een tripje naar Belgie vastgelopen navigatie..... Met behulp van de service lijn alles gereset en werkend gekregen.
    Van afstand werd nog een fout in de accu koeling ontdekt... dus binnenkort langs het SEC.
    Jammer van de vastloper en het accu probleem... wel goede service.
     
  12. Thor

    Thor Member

    Joined:
    Nov 28, 2014
    Messages:
    220
    Location:
    Nederland / Hellevoetsluis
    afgelopen week was de TAZ een dagje in de SeC Den Haag. Rubber van het achterdak was gescheurd. Is samen met de achterdak-glas vervangen. Tevens het rechterachterlicht vervangen ivm aanhoudende condens. En het rijwind geluid op de Linker A-stijl opgelost. Wat een stilte... En een dag de P90D Red mogen rijden.... wat een monster... loop nu wel extra bij de fysio voor mijn nek:)
    En dit is dan alleen nog de Insane mode... hoe moet Ludricous dan wel niet zijn.
    Al met al weer een zeer positieve service ervaring. Top Tesla....
     
  13. Paul Amstelveen

    Joined:
    Jun 3, 2014
    Messages:
    126
    Location:
    Netherlands
    Mijn ervaringen zijn ook buitengewoon positief. Het is geen straf om naar SeC te gaan. Vakkundig en vriendelijk personeel en auto meestal probleemloos in topconditie gehouden. Als het nodig is, wordt alles netjes vervangen.
    Zelfs als ik na 80.000 km vraag of mijn voorbanden verwisseld moeten worden krijg ik een eerlijk antwoord. Dat ze het nog niet nodig vinden en dat ik er nog wel even mee door kan rijden. Een bandenboer zou daar ongetwijfeld anders op reageren.
     
  14. basvk

    basvk Active Member

    Joined:
    Dec 27, 2013
    Messages:
    1,642
    Location:
    Eindhoven
    Tsja ook hier positief verhaal. Welke ordinaire ICE dealer maakt je auto schoon van binnen en van buiten, vult je tank af en voert nog een aantal extra ongevraagde verbeteringen uit, terwijl je alleen komt om een garantiedingetje?
    Hopelijk blijft dit de norm bij Tesla!
     
  15. Wim S.

    Wim S. Active Member

    Joined:
    Apr 11, 2013
    Messages:
    1,402
    Location:
    De Woude NL
    Ik ben in het begin nogal eens bij Tesla over de vloer geweest, onder meer 5x voor uitlijnen dat steeds maar niet lukte. Bleek uiteindelijk in het stuurhuis te zitten. Daarna nog wat gedoe met een botsing. Toch blijf ik met plezier naar Tesla gaan, ze doen altijd hun uiterste best, tenslotte kennen ze me inmiddels goed :)
    In schril contract daarmee mijn laatste bezoek aan de Audi dealer in Alkmaar voor mijn S6. Ik kreeg een offerte van 4.200 euro voor het vernieuwen van de distributie, een lekke radiateur en vier nieuwe banden. Voor het vervangen van de distributie moet uiteraard de radiateur eraf. Kan meteen de nieuwe radiateur erop, zou je denken. Op de offerte staat 180 euro voor het demonteren en weer monteren van de radiateur. Een regel later staat weer 180 euro opgevoerd voor het vervangen en weer monteren van de nieuwe radiateur. Nadat ik van mijn verbazing was bekomen vroeg ik of ze werkelijk 2x 180 euro gaan berekenen voor het vervangen de radiateur. Het antwoord was:'Ja meneer, zo doen wij dat'. Waarop ik zei:'Nou meneer Schilder, zo doe ík het niet'.
    De reparatie is door een algemeen reparatiebedrijf in Krommenie voortreffelijk uitgevoerd voor 2.400 euro, maar liefst 1.800 euro voordeliger.
     
    • Like x 4
  16. PimEffting

    PimEffting Member

    Joined:
    Feb 25, 2015
    Messages:
    508
    Location:
    Heemskerk, Netherlands
    Ik moet eerlijk zijn: bij Volvo (ton van kuyk) werd ik ook altijd uitstekend geholpen. Niet volgetankt, maar wel altijd netjes gewassen en zeer vriendelijk.
     
  17. jm71

    jm71 Member

    Joined:
    Dec 19, 2012
    Messages:
    961
    Location:
    Krommenie, Netherlands
    Bij Ton van Kuyk in Beverwijk heb ik nu juist weer niet zulke beste ervaringen. Voor BMW Maaral in Alkmaar echter niets dan lof. Maar ik vind vooral de pro-activiteit in communicatie en het kostenloos oplossen van veel kleine issues bij Tesla toch wel van een ander level.
     
  18. leysfi

    leysfi Member

    Joined:
    Aug 12, 2013
    Messages:
    550
    Location:
    Zeeuws-Vlaanderen
    In café De Duivensport hier om de hoek niets dan positieve ervaringen.
    Vooral de blonde Leffe van het vat is er heerlijk in dit weer...
     
    • Funny x 5
  19. twall-e

    twall-e Roaming

    Joined:
    Feb 2, 2016
    Messages:
    432
    Location:
    Netherlands
    Om deze van de 3 draadjes dan maar weer even leven in te blazen: vandaag in Amsterdam geweest om te laten luisteren. Bij de aflevering (achteraf terugdenkende) zoemde de voorkant al en die bleef dat doen. Eerste keer met service bellen leverde verzoek om powerdown op. Die hielp (even). Uiteindelijk toch na wat heen- en weer bellen afgesproken om Amsterdam te laten luisteren en naar aanleiding daarvan de call in te plannen.
    Vandaag heel geduldige service medewerker die er alle begrip voor had dat uiteraard het reproduceren niet wilde lukken :) Gelukkig zoemde de auto dan toch en hebben we 'm tussen de schuifdeuren gezet zodat een engineer kon luisteren, die was inmiddels al met z'n PC in de weer en kwam niet naar de auto "probleem duidelijk!". Service pakte gelijk door en gaf aan dat als ik even mijn spullen zou pakken zij een loaner gingen regelen en ik ruim op tijd voor mijn afspraak verderop zou zijn.
    Net nog even gebeld met service omdat de 85D (7kkm) loaner beduidend signalen uit het negatieve topic reproduceert maar de ruis uit het panoramisch dak niet-aanwezig lijkt vergeleken met mijn 70D facelift (1kkm) - ze gaan het gelijk meenemen morgen!
    Voelt echt als service!
     
    • Like x 1
  20. twall-e

    twall-e Roaming

    Joined:
    Feb 2, 2016
    Messages:
    432
    Location:
    Netherlands
    Nog even de samenvatting/resultaten - nog steeds positief!
    Het gezoem bleek een defecte forward junction box en het enige nadeel blijkt het shippen van facelift parts - die waren in het SeC nog niet voorradig. Ik heb de auto vorige week woensdag weer op mogen halen en gelijk een thumbs-up voor het SuCen van de loaner (8 stalls vrij).
    Na thuiskomst wat kleine administratieve puntjes benoemd en een klein euvel gevonden - achteraf blijkt dit een nuttig leerpuntje voor SeC - een (of twee?) van de diagnostische kabels blijkt voor de center-console top-schuif te kunnen vallen. Dat hebben ze vrijdag heel netjes opgelost en er werd zelfs niet vergeten om een vingerafdruk van het scherm te wipen :eek: - die ik natuurlijk vrijwel direct daarna er weer op had staan voor de navi, maar toch - topservice.
    Qua panodak hebben ze niets kunnen vinden - misschien dat het zich spontaan heeft opgelost, maar men heeft in elk geval gekeken en het geruis is stukken minder.
    Als toetje nog de bestelde CHaDeMo meegekregen want die waren inmiddels ook weer op voorraad - dus nog even aan de SuC totdat het druk werd en braaf ruimte gemaakt - de mail was inmiddels op en de accu grotendeels vol :p
     

Share This Page