Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

TuneIn radio hapert

This site may earn commission on affiliate links.
Er is een ander simultaan probleem dat zich voordoet, naast de redelijk slechte 3G verbinding van de Tesla zelf en dat is dat Tune In alle VRT zenders en RTBF zenders geschrapt heeft.
Radio 1 tijdelijk niet beschikbaar via TuneIn
Vraag is daar of het VRT / RTBF, dan wel TuneIn zijn die ze geschrapt hebben. Interessante eindcommentaar is dat het gaat over de publieke radio, die wordt gefinancierd met belastinggelden, die blijkbaar de schrapping heeft aangevraagd. Geen idee wanneer het opgelost wordt.

Bij VRT weten ze er van en - ik citeer een Studio Brussel medewerker - "er wordt aan gewerkt"
 
Ipv dat hij hapert, doet die van mij sinds een week of drie zelf changing channels....Dus plots luister je naar andere zender. Dacht dat ik per ongeluk ergens op klikte maar sinds twee weken heel erg scherp op en dan heb je zomaar andere muziek (wellicht zit er een shuffle functie in TuneIn ingebouwd ;-))
 
Gisteren tochtje van 150km gedaan met Spotify (Roger Waters - Amused to death). Ook hier liep het mis na telefoongesprekken. Het nummer wordt niet hervat maar hij begint gewoon vanaf minuut 0 van nummer te spelen of zelfs 2 of 3 nummers eerder terug af te spelen. Zit imho ergens iets mis in de mediaplayer in combinatie met telefoongesprekken. Herkenbaar voor jullie?