Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Update AP 2.5 naar AP 3.0: bevestigd!

This site may earn commission on affiliate links.
Ben benieuwd, voor de Model 3 hebben we nog ruwweg twee weken om de "Q3-2020"-claim waar te maken.. Begint nu toch wel zuur te worden nu er steeds meer verschil tussen HW 2.5 en 3 ontstaat.. Heb t begin vorig jaar aangeschaft met de belofte dat voor eind van dat jaar FSD binnen de bebouwde kom beschikbaar zou zijn, nu loopt het tegen t einde van het volgende jaar en ik heb zelfs de visualisation preview zelfs nog niet eens ivm HW 2.5 Hopelijk dat nu ook verkeersbordherkenning en stoppen voor verkeerslichten HW 3-only is Tesla wat vaart gaat maken met daadwerkelijk upgrades inplannen.
 
  • Funny
Reactions: iMartien
Ben benieuwd, voor de Model 3 hebben we nog ruwweg twee weken om de "Q3-2020"-claim waar te maken.. Begint nu toch wel zuur te worden nu er steeds meer verschil tussen HW 2.5 en 3 ontstaat.. Heb t begin vorig jaar aangeschaft met de belofte dat voor eind van dat jaar FSD binnen de bebouwde kom beschikbaar zou zijn, nu loopt het tegen t einde van het volgende jaar en ik heb zelfs de visualisation preview zelfs nog niet eens ivm HW 2.5 Hopelijk dat nu ook verkeersbordherkenning en stoppen voor verkeerslichten HW 3-only is Tesla wat vaart gaat maken met daadwerkelijk upgrades inplannen.



model S uit 2017 net laten upgrade. Naar HW3. Zie al t een en t ander.
BAB1850E-07C8-4FE1-A0B6-1A0071A2DE6D.jpeg
BAB1850E-07C8-4FE1-A0B6-1A0071A2DE6D.jpeg
 

Attachments

  • CEC314E6-7B3A-4DFB-A432-0F2851408D71.jpeg
    CEC314E6-7B3A-4DFB-A432-0F2851408D71.jpeg
    371.1 KB · Views: 37
  • Like
Reactions: Hbrink
Ben benieuwd, voor de Model 3 hebben we nog ruwweg twee weken om de "Q3-2020"-claim waar te maken.. Begint nu toch wel zuur te worden nu er steeds meer verschil tussen HW 2.5 en 3 ontstaat.. Heb t begin vorig jaar aangeschaft met de belofte dat voor eind van dat jaar FSD binnen de bebouwde kom beschikbaar zou zijn, nu loopt het tegen t einde van het volgende jaar en ik heb zelfs de visualisation preview zelfs nog niet eens ivm HW 2.5 Hopelijk dat nu ook verkeersbordherkenning en stoppen voor verkeerslichten HW 3-only is Tesla wat vaart gaat maken met daadwerkelijk upgrades inplannen.
Of in ieder geval een keer eerlijk en realistisch communiceren. Vertraging door corona of andere omstandigheden prima, maar ZEG HET DAN.
 
Ben benieuwd, voor de Model 3 hebben we nog ruwweg twee weken om de "Q3-2020"-claim waar te maken.. Begint nu toch wel zuur te worden nu er steeds meer verschil tussen HW 2.5 en 3 ontstaat.. Heb t begin vorig jaar aangeschaft met de belofte dat voor eind van dat jaar FSD binnen de bebouwde kom beschikbaar zou zijn, nu loopt het tegen t einde van het volgende jaar en ik heb zelfs de visualisation preview zelfs nog niet eens ivm HW 2.5 Hopelijk dat nu ook verkeersbordherkenning en stoppen voor verkeerslichten HW 3-only is Tesla wat vaart gaat maken met daadwerkelijk upgrades inplannen.

Heb mijn M3 al sinds April 2019, toen was de claim al dat FSD binnen de bebouwde kom eind dit jaar (dus eind 2019) beschikbaar zou zijn...

heb voor de grap weer eens een service afspraak ingeschoten voor een upgrade, kijken wat de reactie is...
 
Heb mijn M3 al sinds April 2019, toen was de claim al dat FSD binnen de bebouwde kom eind dit jaar (dus eind 2019) beschikbaar zou zijn...

heb voor de grap weer eens een service afspraak ingeschoten voor een upgrade, kijken wat de reactie is...

Ben benieuwd, maar ik ben bang dat de eerste gelukkigen pas in oktober, november een hw3 krijgen, de ongelukkigen in Q1 2021. Het heeft volgens mij gewoon geen prioriteit bij tesla, als je vorig jaar 20.000 autos in december hierkrijgt, en dit zonder opgave.van reden niet voor elkaar krikgt, tsjaaa.
 
model S uit 2017 net laten upgrade. Naar HW3. Zie al t een en t ander.
View attachment 587976 View attachment 587976

Ik heb al een tijdje HW3 nu (na upgrade van 2.5) en ook de allerlaatste software-versie, maar bij mij ziet het menu er toch wel anders uit.
Zo is het verkeers- en stopbordherkenning menu disabled bij mij. Kan hem met geen enkele mogelijkheid inschakelen...
Vreemd! Ook een model S uit 2017 trouwens...
 
Voor alle mensen met een m3. Wij eigenaren van oudere Mx en Ms hebben dezelfde beloftes gehad van Tesla en wachten al jaren op de beloofde updates. Niet gek dat Tesla eerst die achterstanden wil wegwerken. Dus de auto’s met hw2 en/of MCU1 zijn nu eerst. Kunnen wij ook weer beetje meepraten over de laatste ontwikkelingen
 
  • Like
Reactions: Eriksc