Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Update AP 2.5 naar AP 3.0: bevestigd!

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kan niet echt zeggen dat ik verschil merk in gedrag van AP wat jij beschrijft (slinger bij inschakelen, chicanes etc) BETER of ANDERS is op hw3.0 eigenlijk .....(wij hebben beide versies op de oprit)
ik denk dat ik wat fijngevoeliger ben. Voorheen slingerde hij, bijvoorbeeld direct na inschakelen van AP op de snelweg, "een soort van" naar het midden toe, met twee bewegingen. Nu is het meer één vloeiende beweging.
 
Eh, ik ben het even kwijt... kun je ook een hw2.5 naar hw3.0 upgrade krijgen/kopen zonder dat je FSD hebt ?
Of kan dat alleen in combinatie met FSD en dus nu €7500,-
Er lijken nu updates te komen die weinig met FSD van doen hebben maar wel 'de beleving' verbeteren.
 
Bij upgrade naar MCU2 krijg je ook de retrofit naar HW3 bij een MS/X. Vandaag mijn MX weer opgehaald, nu met MCU2 en HW3. Wat een verbetering.....

Nuancering: je krijgt alleen HW3 als je voor FSD hebt betaald. En behalve dat het gemakkelijk is voor Tesla om het tegelijk te doen, is er géén relatie tussen MCU2 upgrade en HW3 upgrade.
 
ik denk dat ik wat fijngevoeliger ben. Voorheen slingerde hij, bijvoorbeeld direct na inschakelen van AP op de snelweg, "een soort van" naar het midden toe, met twee bewegingen. Nu is het meer één vloeiende beweging.

Conclusie: Ik moet meer in auto van mijn wederhelft rijden ;-)
(ben al jaloers op de visualisaties)

Ik zal binnenkort wel uitgenodigd worden voor een upgrade van de AP hardware hoop ik.
 
Power helemaal uitzetten onder 'beveiliging' in het menu. Even een paar minuutjes wachten, dan de rem intrappen. De power gaat weer aan en de systemen starten weer op. Dan een paar uur wachten dan zou de nieuwe AP met stoplichtherkenning moeten werken.

Power off was bij mijn model 3 ook nodig na map upgrade. Paar uur wachten niet. Na opstarten werkte alles.