SpeedyEddy
Active Member
Hoe reset je die allebei? Ik ken alleen de beide wieltjes (evt plus rem)Nee, bij mij werkt het in die combi. Probeer zowel de IC als de mcu te resetten en laat de auto een nacht slapen... Doet soms wonderen...
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoe reset je die allebei? Ik ken alleen de beide wieltjes (evt plus rem)Nee, bij mij werkt het in die combi. Probeer zowel de IC als de mcu te resetten en laat de auto een nacht slapen... Doet soms wonderen...
Ps AP is inderdaad veel rustiger met HW3. Niet van dat geslinger bij inschakelen, chicanes etc. Heel tevreden mee.
Hoe reset je die allebei? Ik ken alleen de beide wieltjes (evt plus rem)
N.v.t. voor de Model 3 dusDe twee knoppen boven de scroll wieltjes indrukken en vasthouden reset het 'dashboard' scherm ...
ik denk dat ik wat fijngevoeliger ben. Voorheen slingerde hij, bijvoorbeeld direct na inschakelen van AP op de snelweg, "een soort van" naar het midden toe, met twee bewegingen. Nu is het meer één vloeiende beweging.Ik kan niet echt zeggen dat ik verschil merk in gedrag van AP wat jij beschrijft (slinger bij inschakelen, chicanes etc) BETER of ANDERS is op hw3.0 eigenlijk .....(wij hebben beide versies op de oprit)
Hoe reset je die allebei? Ik ken alleen de beide wieltjes (evt plus rem)
Bij upgrade naar MCU2 krijg je ook de retrofit naar HW3 bij een MS/X. Vandaag mijn MX weer opgehaald, nu met MCU2 en HW3. Wat een verbetering.....
ik denk dat ik wat fijngevoeliger ben. Voorheen slingerde hij, bijvoorbeeld direct na inschakelen van AP op de snelweg, "een soort van" naar het midden toe, met twee bewegingen. Nu is het meer één vloeiende beweging.
Power helemaal uitzetten onder 'beveiliging' in het menu. Even een paar minuutjes wachten, dan de rem intrappen. De power gaat weer aan en de systemen starten weer op. Dan een paar uur wachten dan zou de nieuwe AP met stoplichtherkenning moeten werken.
Is niet correct wat je zegt, ik heb EAP en MCU2 laten upgraden (afgelopen vrijdag) en heb zonder extra kosten de HW2.5 naar HW3 retrofit gekregen.Nuancering: je krijgt alleen HW3 als je voor FSD hebt betaald. En behalve dat het gemakkelijk is voor Tesla om het tegelijk te doen, is er géén relatie tussen MCU2 upgrade en HW3 upgrade.
I know, maar dat heb ik niet genomen. Nog steeds EAP maar heb de MCU2 upgrade laten uitvoeren (€2289,25 ex btw) en ook direct de upgrade HW2.5 naar HW3 ontvangen. (€ 0,-)EAP upgrade = FSD Dus wat Hbrink zegt klopt wel. Hoeveel heb je totaal moeten afrekenen?
Begrijp ik het goed dat je EAP niet hebt laten upgraden ?Is niet correct wat je zegt, ik heb EAP en MCU2 laten upgraden (afgelopen vrijdag) .