Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Update AP 2.5 naar AP 3.0: bevestigd!

This site may earn commission on affiliate links.
Beste allemaal, ik ben Edwin en ik kom vaak op het forum maar nooit actief meegedaan. Ik rijd een Model X HW 2.5 (oktober 2018) met aangeschafte FSD. Ik heb gisteren 2020.12.1 ontvangen, nadat ik 5 dagen geleden een afspraak bij SeC Moordrecht heb gemaakt en een FSD computer upgrade heb aangevraagd. De afspraak staat op 9 april. Ik heb nog geen annulering gehad. Ik houd jullie op de hoogte.

FSD computer upgrade vanochtend gekregen bij SeC Moordrecht. Het duurde twee uur.
 

Attachments

  • A96AF9E4-72D8-4256-ACFC-D986F02C6B82.jpeg
    A96AF9E4-72D8-4256-ACFC-D986F02C6B82.jpeg
    212.1 KB · Views: 78
  • EB62A639-435E-464E-AE1E-4F9C41186D5D.jpeg
    EB62A639-435E-464E-AE1E-4F9C41186D5D.jpeg
    297.3 KB · Views: 69
Ik weet zo goed als zeker dat mijn X uit juni 2018 in aanmerking komen voor de upgrade. Mede ook omdat ik FSD heb aangeschaft. Ik heb echter (nog) geen afspraak gepland en ben ook niet benaderd door Tesla om HW3 te plaatsen.

Ik heb in de app gekeken om een afspraak te maken maar het is mij niet duidelijk welk service ik moet kiezen. Laatste keer dat ik een afspraak had gepland en allerlei mankementen door had gegeven onder de juiste service kreeg ik de indruk dat men dit niet eens leest.

Kortom mijn vraag is welke service ik het beste kan kiezen.
 
  • Disagree
Reactions: pati07
Ik weet zo goed als zeker dat mijn X uit juni 2018 in aanmerking komen voor de upgrade. Mede ook omdat ik FSD heb aangeschaft. Ik heb echter (nog) geen afspraak gepland en ben ook niet benaderd door Tesla om HW3 te plaatsen.

Ik heb in de app gekeken om een afspraak te maken maar het is mij niet duidelijk welk service ik moet kiezen. Laatste keer dat ik een afspraak had gepland en allerlei mankementen door had gegeven onder de juiste service kreeg ik de indruk dat men dit niet eens leest.

Kortom mijn vraag is welke service ik het beste kan kiezen.

Van de eerder genoemde webpagina:
Can I schedule an appointment for the FSD Computer installation?
If your car is eligible and the upgrade is available for your car, you can schedule an appointment in the Tesla app by selecting 'Schedule Service’ > ‘Accessories' > ‘Upgrades & Installations’ and add ‘FSD Computer Upgrade' in the description.
 
  • Informative
Reactions: TomorrowCar
Van de eerder genoemde webpagina:
Can I schedule an appointment for the FSD Computer installation?
If your car is eligible and the upgrade is available for your car, you can schedule an appointment in the Tesla app by selecting 'Schedule Service’ > ‘Accessories' > ‘Upgrades & Installations’ and add ‘FSD Computer Upgrade' in the description.

Hmmmmm dat had ik natuurlijk zelf ook kunnen vinden Bedankt voor het doorgeven.
 
Zo zie je maar weer dat de concurrentie ook al behoorlijk ver is:rolleyes:
Ziet er inderdaad goed uit. Kans is wel reëel dat deze route of stad uitvoerig in kaart is gebracht, en er dus alleen op de omstandigheden en niet op de weg gelet moet worden.
Ik heb ook wat mijn twijfels met alleen op cameras rekenen. Israël is niet echt het moeilijkste klimaat om alleen cameras te gebruiken. Heb wat twijfels met cameras in slecht weer.
 
Ziet er inderdaad goed uit. Kans is wel reëel dat deze route of stad uitvoerig in kaart is gebracht, en er dus alleen op de omstandigheden en niet op de weg gelet moet worden.

Offtopic:

De complexiteit zit hem niet in het mappen van de statische wereld maar het reageren op de dynamisch. Voetgangers, geparkeerde auto's voorrangssituaties, file, fietsers, etc. ik denk dat MobilEye daarin een heel stuk verder is dan Tesla maar die zijn er ook nog (lang) niet.

FSD level 5 is echt een hele lange adem en wie nu voor licht met sommige aspecten hoeft dat over 1 of 2 jaar niet te zijn.

Het was mijn fout dit filmpje hier zo te plaatsen en het offtopic te maken. Laten we deze discussie in een ander draadje voortzetten als mensen dat willen