Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie - Frankrijk

This site may earn commission on affiliate links.
Zojuist gearriveerd bij de SC bij Lyon (Chasse sur Rhone). Voorlopig onze laatste bestemming vandaag. Een gemiddeld verbruik van 185 wh/km. Voornamelijk 110 km/u gereden.

Supercharger staat voor de deur van het Ibis. Is wel een budget hotel. Een paar km verder zit Ibis styles als je iets meer luxe wil.

upa6uru3.jpg
vudumavy.jpg
 
Zojuist arriveerde er een tweede Tesla in Lyon. Nederlanders op doorreis. Wisten nog niet dat de tweede auto maar minimaal capaciteit krijgt. Heb mijn stekker maar even verwijderd zodat ze kunnen laden aangezien ik vannacht nog kan bijladen.
 
Deze zag er permanent uit idd wel maar 2 zuilen maar achter op het terrein bij Het Tesla SeC. Vlak na mij kwam nog een andere NL Tesla laden. Verder was het alleen druk bij de Lyon Chasse sur Rhone) SuC. Daar stonden op een gegeven moment 3 Tesla's bij 2 palen. In totaal heb ik daar incl. mijn auto 4 Tesla's zien laden. Waarvan 1 Franse en 3 Nederlanders.
 
Hier ook nog maar even: komend weekend naar Parijs. Ik ga in Nivelles opladen op de heenweg (hopelijk geen wachtrijen). Wat raden jullie aan: auto aan de noordkant van parijs in parking (waar kan ik laden?) en dan openbaar vervoer, of met de auto de stad in (en dan parkeren/laden bij Autolib?).
 
Hier ook nog maar even: komend weekend naar Parijs. Ik ga in Nivelles opladen op de heenweg (hopelijk geen wachtrijen). Wat raden jullie aan: auto aan de noordkant van parijs in parking (waar kan ik laden?) en dan openbaar vervoer, of met de auto de stad in (en dan parkeren/laden bij Autolib?).

Ik ga morgen over Nivelles naar Bondy (bij Parijs, rechtsboven) en in Parijs kan je bij iedere Renault Dealer zowat laden, als je even van te voren belt leggen ze de 3c kabel voor je klaar. Ik heb mijn 3x al uitgeleend voor het weekend waarin hij gaat, maar ik zie dat je er al één hebt geregeld.
 
Hier ook nog maar even: komend weekend naar Parijs. Ik ga in Nivelles opladen op de heenweg (hopelijk geen wachtrijen). Wat raden jullie aan: auto aan de noordkant van parijs in parking (waar kan ik laden?) en dan openbaar vervoer, of met de auto de stad in (en dan parkeren/laden bij Autolib?).

Maurice, naar wat ik verneem is autolib opgedoekt. Betrouw daar dus zeker niet op.