Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie - Italië

This site may earn commission on affiliate links.
We willen vanuit Zwitserland naar Como meer en daar overnachten 1 a 2 dagen, daarna door naar Verona ook 2 a 3 dagen overnachten, dan weer terug via milaan (ook even 1 nachtje blijven), daarna naar het zuiden via Genova (daar opladen bij de ikea denk ik) en dan de kust pakken (en overnachten aan de kustplaatjes) rtichting Montecarlo / Cannes.

Incocco ga ik even naar kijken :)

Thx
 
Die route heb ik nooit gedaan, en waar je precies in noord italie wilt gaan is niet duidelijk, maar www.incocco.com zijn erg aardige mensen met een bijzondere B&B vlakbij Arona / Lago Maggiore en hebben een rode CEE (16A/3-fasen) voor de gasten beschikbaar...

Net even de site bekeken, lijkt me een leuke locatie voor de volgende Alpen Road-Trip danwel de family Road-Trip.
 
Misschien voor velen oud nieuws, maar vorig jaar heb ik het niet kunnen vinden. Intussen kun je ook zonder Italiaanse bankrekening of een beperkt aantal credit cards zo'n heerlijke Telepass verkrijgen. Zojuist aangevraagd via www.tolltickets.com en gekoppeld aan de MasterCard. Duurt een weekje voor ik m in huis heb. :cool:

(Niet buiten TMC promoten aub) :wink:
 
Misschien voor velen oud nieuws, maar vorig jaar heb ik het niet kunnen vinden. Intussen kun je ook zonder Italiaanse bankrekening of een beperkt aantal credit cards zo'n heerlijke Telepass verkrijgen. Zojuist aangevraagd via www.tolltickets.com en gekoppeld aan de MasterCard. Duurt een weekje voor ik m in huis heb. :cool:

(Niet buiten TMC promoten aub) :wink:

bedankt voor de tip. Zojuist uitgeprobeerd en werkt perfect!
 
Misschien voor velen oud nieuws, maar vorig jaar heb ik het niet kunnen vinden. Intussen kun je ook zonder Italiaanse bankrekening of een beperkt aantal credit cards zo'n heerlijke Telepass verkrijgen. Zojuist aangevraagd via www.tolltickets.com en gekoppeld aan de MasterCard. Duurt een weekje voor ik m in huis heb. :cool:

(Niet buiten TMC promoten aub) :wink:

Thanx! Ga ik ook gebruiken deze zomer.. Word nog druk met NL Tesla's in Italie.
 
Nu Zurich-Dietlikon open is kan ik me gaan afvragen of na Hirschberg de route Sulz-Vöhringen - Dietlikon - Monte Ceneri fijner is dan de vaak overvolle route Achern - Egerkingen - Monte Ceneri.

Iemand daar een goed advies over?

Edit: vandaag ben ik dit eens gaan berekenen, en tot mijn grote verbazing is het via Sulz-Vöhringen zo'n 130 km langer (alleen op het hier beschreven traject). Visueel lijkt het heel anders, toch?
mapje.png
 
Last edited:
Nu Zurich-Dietlikon open is kan ik me gaan afvragen of na Hirschberg de route Sulz-Vöhringen - Dietlikon - Monte Ceneri fijner is dan de vaak overvolle route Achern - Egerkingen - Monte Ceneri.

Iemand daar een goed advies over?

Het zou eens te proberen zijn. Het kan eigenlijk niet fout gaan. Over een afstand van rond 550 km heb je dan, incl Hirschberg en Monte Ceneri maar liefst zes volwaardige SuC's. Op zich al mooi.
 
Misschien voor velen oud nieuws, maar vorig jaar heb ik het niet kunnen vinden. Intussen kun je ook zonder Italiaanse bankrekening of een beperkt aantal credit cards zo'n heerlijke Telepass verkrijgen. Zojuist aangevraagd via www.tolltickets.com en gekoppeld aan de MasterCard. Duurt een weekje voor ik m in huis heb. :cool:

(Niet buiten TMC promoten aub) :wink:
Afgelopen weekend besteld, gisteren al in huis (komt uit Duitsland).
Vraagje: uit een ander draadje (http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/36652-radio-gat-in-voorruit) leidde ik af dat het gestippelde stuk naast de binnenspiegel NIET geschikt zou zijn voor
transmitters..? Iemand een idee of dat klopt, m.a.v. kan ik de Telepass daar opplakken en door de tolpoort knallen of is het verstandig dan toch even de ogen dicht te houden?? :crying:

(Eigenlijk best spannend zo'n ding, denk dat ik m terugstuur en weer muntjes ga sparen :biggrin:)