Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie - Italië

This site may earn commission on affiliate links.
Beste mensen met Italie ervaringen, heeft iemand nog een DUE prepaid kaart te leen of kan ik die daar ter plekke in een winkel kopen?

Volgende week willen we gaan rijden...

Iedereen fijne vakantie en veilig weer terug!!!

Grtz, Geert
Heb je de e-Go App van Enel niet aan de praat kunnen krijgen? Dat is de beste optie hoor: E-go van Enel
(lees bij registratieproblemen terug in deze draad. In principe moet je als Overseas klante registreren, sommigen lukte het juist alleen met een willekeurig gekozen Italiaans adres). Succes!
 
Aanstaande woensdag vertrekken we richting Italië. De eerste keer elektrisch, dus bedankt voor all tips en adviezen!

Voordat ik hier op bestel druk voor een Italiaanse laadkabel. Is er iemand in de omgeving Nijmegen of Eindhoven waar ik wellicht zo'n kabel, uiteraard tegen een vergoeding, van zou kunnen lenen?
 
Dan zijn we elkaar toch mis gelopen.. ik sta hier rechts achter te laden en was op weg om de auto weg te halen..
We hebben (voor de tweede keer) in het restaurant gegeten - in de bar was het echt druk met al die gezinnen -;)
Één zo'n gezin waren wij inderdaad. Ik zag wel wat mensen het restaurant in gaan, maar toen wij aankwamen was het daar uitgestorven waardoor we maar het barretje ingedoken zijn.

Ik kom op de één of andere manier zelden forumgenoten tegen in het wild.
 
@robertvg,
We zitten in een huis in Santa Maria a Monte, alle tips zijn welkom!
Pisa en Lucca staan al op de planning.

Dagtrip de andere kant op: het museum van Leonardo da Vinci, in Vinci uiteraard.
En naar het zuiden maar wat verder: San Gimignano, Castellina in Chianti, Greve in Chianti: allemaal goed om je frunk vol te laden met wijnflessen.
 
  • Like
Reactions: ebullio