Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie - Italië

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb zowel paypal als creditcard als betaalmiddel geregistreerd. Ook mijn adres staat geregistreerd in de app.

Als ik probeer de kaart aan te schaffen dan krijg ik netjes de melding dat de aankoop succesvol was, maar daarna gebeurt er niks. Er wordt niks afgeschreven en ik ontvang geen kaart.
 
Last edited:
Ik heb zowel paypal als creditcard als betaalmiddel geregistreerd. Ook mijn adres staat geregistreerd in de app.

Als ik probeer de kaart aan te schaffen dan krijg ik netjes de melding dat de aankoop succesvol was, maar daarna gebeurt er niks. Er wordt niks afgeschreven en ik ontvang geen kaart.
Stuur hen een berichtje via de app (streepjes rechtsonder). Je krijgt zeker een reactie.
 
aha dat is dus de overweging. Nog niet meegemaakt trouwens, de ENEL palen staan overwegend in de stadscentra, daar is altijd wel dekking. Daarnaast werken andere passen zoals new motion ook op de ENEL palen
NewMotion werkt niet op de palen van Enel. Hun dekking in Italië is minimaal.

En toch is het zo dat je vaker geen bereik hebt bij een laadpaal. Een beruchte plek is bijvoorbeeld Volterra.
 
NewMotion werkt niet op de palen van Enel. Hun dekking in Italië is minimaal.

En toch is het zo dat je vaker geen bereik hebt bij een laadpaal. Een beruchte plek is bijvoorbeeld Volterra.

volgens de huidige Shell recharge app (voorheen New Motion) zou ik gewoon moeten kunnen laden (in praktijk niet getest trouwens)
 

Attachments

  • BD7A737E-B24E-4230-B0A7-FFC2F3D7A2AA.png
    BD7A737E-B24E-4230-B0A7-FFC2F3D7A2AA.png
    530.1 KB · Views: 54
We zijn er weer. Om 0400 vertrokken uit Limburg en 1291 erg natte kilometers om 20.23 aangekomen. 189 gemiddeld, 3 weken geleden 181. In Italië nul Nederlanders, Belgen of Duitsers gezien. Alleen 2 Deense auto's. Nog steeds dramatisch dus qua toerisme, geen enkele vooruitgang.
 
We zijn er weer. Om 0400 vertrokken uit Limburg en 1291 erg natte kilometers om 20.23 aangekomen. 189 gemiddeld, 3 weken geleden 181. In Italië nul Nederlanders, Belgen of Duitsers gezien. Alleen 2 Deense auto's. Nog steeds dramatisch dus qua toerisme, geen enkele vooruitgang.
Vertrek zelf ook van zaterdag op zondagnacht naar dorp net ten zuiden van Arezzo. Dit vanuit de Kempen. Zijn 2 andere koppels met ICEs bij, je gaat dus extra Belgen op je dak krijgen
 
Ben wel benieuwd welke laadplekken je hebt bezocht.
Certo.
Normaliter Waldlaubersheim of Pfalzfeld, Achern, Egerkingen, Melide (Monte Ceneri sla ik over) en dan in de zomer als laatste Piacenza waarbij jij nog Modena krijgt.
Omdat tot half augustus de A61 bij Bergheim over een heel stuk is afgesloten reden we vandaag om via de A3, Keulen en Frankfurt. Voor jullie niet van belang neem ik aan want daar komen jullie niet vanuit België
Ps betreft een MS75 dus veel stops onderweg