Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie - Italië

This site may earn commission on affiliate links.
Wist niet dat je al opa geworden was Paul, gefeliciteerd :).

Wil je me niet meer zo laten schrikken Hendrik!!

Is voor de hond, is lekker rustig dan en mag ook vaak bij restaurants naar binnen waar het normaal niet toegestaan is. Hij is mee naar de beurs... Heeft zijn eigen merk luxe lederen telefoonhoesjes en laptop cases..... Moet dus leuk doen op de beurs, en daar is hij erg goed in.

En voor mij weer mooi excuus om met de S op reis te gaan ipv vliegtuig zoals de rest welke vandaag vertrekken.
 
als ik het niet haal kan ik altijd beckenried nemen

Was vorige week zaterdag als enige aan 't laden in Beckenried, maar kreeg toch niet meer dan zo'n 250 km/u. Nu, het zicht vanaf de SuC maakt het niet onaangenaam om een kwartier of half uur langer te laden (wat een mooi land toch...)

IMG_0537.JPG
 
Was vorige week zaterdag als enige aan 't laden in Beckenried, maar kreeg toch niet meer dan zo'n 250 km/u. Nu, het zicht vanaf de SuC maakt het niet onaangenaam om een kwartier of half uur langer te laden (wat een mooi land toch...)

Eergisteren toch echt 116kW in Beckenried. Kwam aan met 14% / 56 km. Had achteraf Egerkingen denk ik wel gehaald. Waren wat wegwerkzaamheden en verbruik was op het laatste stukje na maar 188 oid.
 
Wat? Rij jij 188 Wh/km verbruik? Geloof ik niet. Jij zit toch altijd dik boven de 250...:wink:

Ja, was wonderbaarlijk. Begon al op het dashboard te tikken...... Maar er zit best een stuk daling in en je hebt weinig last van wind tussen de bergen blijkbaar. Dat in combinatie met snelheidsbeperkingen op de route heeft denk ik geresulteerd hierin. Ook het stuk naar Dorno is echt meegevallen. 220 gemiddeld meen ik.
 
Ik heb een Hera pas aangevraagd en toegezegd gekregen. Moet hem echter ophalen in Italië in steden waar ik niet in de buurt kom.

Weet iemand of je de pas ook kan laten opsturen? Of is er wellicht een andere mogelijkheid om de pas te bemachtigen?

Ze hebben hem naar mij opgestuurd vorig jaar zomer. Heb denk de enige Engelssprekend persoon daar gevonden. Hij gaf vorige week nog aan toen we even belde aangaande onze trip en dubbelcheck of de pas nog zou werken dat ze druk doende zijn om Engelssprekende personen aan te nemen en om aanvraag formulieren ook voor buitenlanders in het Engels dan te gaan gebruiken. Ik zal je via PM even zijn gegevens doormailen.
 
Gezien - met dank !
Voor mensen die ergens in Italie hun pas gaan ophalen.. werkte voor mij vorig jaar in principe wel goed.. Alleen staat sindsdien het adres in Imola waar ik de pas kon ophalen als mijn adres in de Hera systemen..
Uiteindelijk kreeg ik wel de facturen, maar duurde erg lang.. Niet alles loopt even soepel, kreeg nu een herinnering (terwijl ik wel betaal heb) waarbij werd aangegeven dat uiterlijk 19 januari betaald diende te worden..Heb al drie keer verzocht adres te wijzigen..Ga nu deze meneer ook maar eens bellen. Ben bang op deze manier nog eens de pas kwijt te raken - dat zou erg jammer zijn !
 
Uiteindelijk kreeg ik wel de facturen, maar duurde erg lang.. Niet alles loopt even soepel, kreeg nu een herinnering (terwijl ik wel betaal heb) waarbij werd aangegeven dat uiterlijk 19 januari betaald diende te worden..Heb al drie keer verzocht adres te wijzigen..Ga nu deze meneer ook maar eens bellen. Ben bang op deze manier nog eens de pas kwijt te raken - dat zou erg jammer zijn !

Was dus bij mij ook, was bang dat pas niet meer zou werken hierdoor echter deze meneer verzekerde ons dat dit niet het geval zou zijn.
 
Ze hebben hem naar mij opgestuurd vorig jaar zomer. Heb denk de enige Engelssprekend persoon daar gevonden. Hij gaf vorige week nog aan toen we even belde aangaande onze trip en dubbelcheck of de pas nog zou werken dat ze druk doende zijn om Engelssprekende personen aan te nemen en om aanvraag formulieren ook voor buitenlanders in het Engels dan te gaan gebruiken. Ik zal je via PM even zijn gegevens doormailen.

Zou je mij ook een PM kunnen sturen? Aankomende zomer staat Italie op het programma
Bedankt.