You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Is er echt zoveel goedheid in de wereld dat forumgenoten soms een set uitlenen voor een paar dagen?
ja
Dan hadden je banden al een te lage druk. De TPMS sensoren waarschuwen bij rond 2.6 bar voor een te lage bandenspanning.Ben ik de enige die met deze koude ochtends bandenspanning meldingen krijgt?
genoeg threads idd.
Ik heb zelf 20 inch laten monteren en ben erg tevreden, des te groter, des te duurder (kettingen zijn gewoon mogelijk).
Tevens gaat groter ten koste van je bereik. Maar het oog wil ook wat, ik vind dat de S minimaal 20inch verdient.
Als je non-tesla velgen koopt is het aleen wel handig om je eventuele service beurt in de zomer te plannen. Om discussies met Tesla te voorkomen als er iets is met je auto.Goed om te lezen dat 20" inderdaad ook past met kettingen. Het oog wil inderdaad ook wat, vind het verschil (althans bij vorige auto's) naar kleinere wintervelgen toch wel fors. Onder MS zitten nu 21" Turbines
Tesla verteld dat de auto anders moet worden uitgelijnd met deze velgen.
Eigenlijk zou je bij elke wijziging aan velg (en zelfs band) naast balanceren, een uitlijning moeten doen. Dat is de enige manier om zeker te zijn van een gelijke loopvlak slijtage.na 5000 km zijn mijn achterbanden aan de buitenkant al 3 a 4 mm kwijt aan de binnenkant nog maar 1 mm
Omdat het mijn Vossenset is met 10,5 inch achter en 285 breedte geeft Tesla niet thuis.
Tesla verteld dat de auto anders moet worden uitgelijnd met deze velgen.
Ik had deze set ook op mijn P85+ en dat ging prima.
Blikbaar is de wielophanging niet meer zo stevig op de 75D dan de P85+
Nu de vraag of dit statisch wordt veroorzaakt of dat er zelfs een dynamisch slijtage patroon is...........
De veranderingen zijn niet allemaal verbeteringen.
Vorige week de X laten uitlijnen en daar zat vooral afwijking in de Sporing. Waardoor de achterbanden aan de binnenkant te snel afsleten.
Blijf ze liever voor. Zag een dozijn aan afgesleten achterbanden voorbij komen, waarbij de binnenkant totaal op het canvas weg waren gesleten.Wanneer heeft het zin dat te laten doen? Had je specifieke klachten?
Vandaag met Karelsen uit Soest contact gehad.na 5000 km zijn mijn achterbanden aan de buitenkant al 3 a 4 mm kwijt aan de binnenkant nog maar 1 mm
Omdat het mijn Vossenset is met 10,5 inch achter en 285 breedte geeft Tesla niet thuis.
Tesla verteld dat de auto anders moet worden uitgelijnd met deze velgen.
Ik had deze set ook op mijn P85+ en dat ging prima.
Blikbaar is de wielophanging niet meer zo stevig op de 75D dan de P85+
Nu de vraag of dit statisch wordt veroorzaakt of dat er zelfs een dynamisch slijtage patroon is...........
De veranderingen zijn niet allemaal verbeteringen.
...die niet echt de juiste maatvoering heeft voor de X.Overigens verwacht ik die sneeuw niet direct als ik mijn nieuwe X ga halen, maar ik heb nog een mooie breedset van mijn S met zomerbanden.
Volgens t-sportline zou de 20" op beide auto's moeten passen. Heb jij andere informatie?...die niet echt de juiste maatvoering heeft voor de X.