Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Velgen groupbuy

This site may earn commission on affiliate links.
Ander vraagje: velgen, winterbanden gekocht. Hoe gaat dat met de TPMS (bandendruk metertjes):
- bij Tesla kopen en installeren/inregelen wanneer de winterbanden onder de auto zitten? of
- bij Tesla kopen en installeren/inregelen bij bandenshop? of
- alternatieve TPMS kopen en inregelen bij bandenshop?

Ik las ergens dat dat inregelen nogal auto / dealer specifiek is, maar weet niet zeker of dit echt waar is. Hier hebben vast al veel mensen ervaring. Alvast dank voor antwoord.
 
Ander vraagje: velgen, winterbanden gekocht. Hoe gaat dat met de TPMS (bandendruk metertjes):
- bij Tesla kopen en installeren/inregelen wanneer de winterbanden onder de auto zitten? of
- bij Tesla kopen en installeren/inregelen bij bandenshop? of
- alternatieve TPMS kopen en inregelen bij bandenshop?

Ik las ergens dat dat inregelen nogal auto / dealer specifiek is, maar weet niet zeker of dit echt waar is. Hier hebben vast al veel mensen ervaring. Alvast dank voor antwoord.
Inregelen is niet nodig. Sensoren gewoon bij Tesla halen en bij je bandenboer laten installeren.
 

Jongstleden april stond ik daar zo:
IMG_20170426_134857.jpg
 
  • Like
Reactions: ConstantG and HWS
weet iemand hoe je de TPMS sensoren op een model S leert dat het 20" inch velgen zijn:? enige keus is 19 of 21inch... reset uitgevoerd en nu maar 19 gekozen.... ik heb met de groupbuy de 20 inch velgen gekocht en vandaag laten installeren met originele TPMS sensoren.
 
  • Disagree
Reactions: Guru3D
Ik wil ook de 20" T-Sportline bestellen. Daar komen de zomerbanden banden op. De originele 19" slipstream wordt voor de winterbanden.

Mijn auto is nog geen week oud. Wat doen jullie met de originele banden? Op marktplaats verkopen? Of vallen ze ergens in te ruilen voor winterbanden?


@Energykart: Kan je ons helpen aan een nieuwe group-by of tips geven wie je als transporteur hebt gekozen?