You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb gisterenavond 40 min gedaan over 1,2 km. (lang leve Antwerpen) Airco en dergelijke stond wel aan maar moest eigenlijk niet werken met dit soort weer.
Had verbruik van meer dan 700wk/km (wel net bij vertrek)
Welkom Toon,Heb je er wel eens aan gedacht om een raamfolie aan te brengen, rondom de auto met een hoge warmtewering, waardoor de airco niet zo hard hoeft te draaien, en je daardoor bespaart op je energie?
Als Tesla eigenaren hier interesse in hebben hoor ik het graag!
Daar was ik ook mee aan het spelen, had gisteren de tussenafstand wat hoger gezet maar daar wordt de Tesla erg hokkerig van (snel optrekken en veel remmen) tov gewoon de voorganger volgen. (Standje 2-3 vs 4-5)Wat ik merk in de file als je op AP rijdt volgt die de voorgaande auto mooi, dan is altijd mijn verbruik hoger dan als ik zelf zoals de vrachtwagens rij. Een beetje tussen laten en dan met een trage constante snelheid inhalen. Veelal je zetten tussen de vrachtwagens en dit gaat dan automatisch op AP
Wat ik merk in de file als je op AP rijdt volgt die de voorgaande auto mooi, dan is altijd mijn verbruik hoger dan als ik zelf zoals de vrachtwagens rij. Een beetje tussen laten en dan met een trage constante snelheid inhalen. Veelal je zetten tussen de vrachtwagens en dit gaat dan automatisch op AP
Maar bij hele lage snelheden, en zeker bij het optrekken vanuit stilstand (massatraagheid), is ook onze Tesla veel onzuiniger dan wanneer je constant 40 km/h rijdt.
M
Ik denk dat je de aanvangswrijvingsweerstand bedoelt.