Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verschil Model Y Long Range AWD en Long Range RWD

This site may earn commission on affiliate links.
There she is! 😍

embed


Tilburg is niet echt om de hoek, maar geen straf om terug te rijden!

Opvallendheden:
- Het is toch nog een HW3, om me heen stonden aleen maar HW4 modellen. Het is verschil is heel duidelijk zichtbaar, bij de HW4 variant zie je een rode stip in de camera. (wel makkelijk checken :))
- De Long Range RWD is nog steeds heel rap! Het geluid is iets anders. Minder spaceship bij hard optrekken, wel is de motor duidelijker hoorbaar bij gewoon accelereren.
- Gevoelsmatig geven de zijwangen van de stoel meer steun. Ik voelde me meer omsloten dan bij de AWD, al was dat ook een Berlijn versie. Geen idee of het tussen mijn oren zit na ruim 1000km in een instap Seat Leon met een 1liter motor. (Brengt je ook van A naar B, maar qua comfort en beleving is het wel iets anders. 🫣)
- De houtinleg lijkt anders. Ik kan me de alu-look bovenlaag niet herinneren, of ligt dat aan mij? Gevoelsmatig was de hele bovenkant 'hout-look', of komt dat omdat ik er nu extra op let? :)

embed
 
- De houtinleg lijkt anders. Ik kan me de alu-look bovenlaag niet herinneren, of ligt dat aan mij? Gevoelsmatig was de hele bovenkant 'hout-look', of komt dat omdat ik er nu extra op let? :)

embed
Ik moet nog flink wat weekjes wachten op de mijne, en heb de Juniper hoop eigenlijk opgegeven, en dat deel van het dashboard is het enige wat ik na 5 jaar anders zou willen. Wellicht iets met carbon look, of een stofje. Dan maar online maar iets op zoek gaan.