Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verzekering Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Ik krijg zojuist de nieuwe premie van Promovendum binnen van 74,15 naar 93,47 per maand voor een Model 3 LR RWD, 56k incl btw, all-risk met ongevallen/schade inzittenden en rechtsbijstand. Dat is ruim 26% duurder dus ik ben aan het rondkijken voor wat anders. ANWB ziet er goed uit.

Zijn er hier mensen met ervaring met ANWB Veilig Rijden Autoverzekering, en dan ben ik voornamelijk geïnteresseerd in je rijstijl en wat dat doet met de korting die je daarvoor krijgt (of niet).


Helaas, ANWB doet geen auto's die op V.O.F. geregistreerd staan :( Heeft iemand nog goede alternatieven?
 
Last edited:
Ik ben bij de ANWB verzekerd met een auto op een VOF, alleen niet de Veilig Rijden Autoverzekering. De gewone all-risk is al heel goedkoop.
Oh ben wel benieuwd hoe je dat gefixt hebt want de mevrouw aan de telefoon was heel resoluut, kentekenbewijs niet op persoonsnaam dan geen verzekering.
Lijkt jou VOF naam wellicht op je eigen naam? Of heb je de verzekering al lang geleden afgesloten en zijn hun voorwaarden daarna gewijzigd?