Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verzekering

This site may earn commission on affiliate links.
CB voorstel voor zakelijk heb ik nu op maar liefst 2.400 per jaar voor een auto (nieuw) van 95K zakelijk. Geen peilzender nodig. Turien komt bij mij uit op 2.148 inclusief Schadeverzekering inzittenden en 21% assurantiebelasting. Wel een peilzender nodig. KM onbeperkt, eigen risico 500. Bij InsuremyTesla zit ik op 2.084 euro per jaar, geen peilzender, 300 eigen risico en incl. 21% assurantiebelasting, bijtellingbeschermer en afkoop eigenrisico leenauto.
 
Verlengingsvoorstel van Alianz Direct, +387,00 nu dus ong 2000 per jaar incl.

Even snelle check bij Insuremytesla levert een premie van 2600 per jaar op.

Jammer dat het verzekeringslandschap meer lijkt op een Ponzy scheme. Hoe kunnen we het maximale uit deze groep zuigen, geld zat daar...
 
Verlengingsvoorstel van Alianz Direct, +387,00 nu dus ong 2000 per jaar incl.

Even snelle check bij Insuremytesla levert een premie van 2600 per jaar op.

Jammer dat het verzekeringslandschap meer lijkt op een Ponzy scheme. Hoe kunnen we het maximale uit deze groep zuigen, geld zat daar...

Vooral gek dat bij sommige Insuremytesla goedkoper is en bij andere Torien. Je zou bijna een verdeling van klanten denken.
 
Ik ben gisteren gebeld door mijn tussenpersoon: EAS. Deze gaven aan dat Allianz (huidige verzekeraar) de premie sterk verhoogt en kwamen met een alternatief.

Verzekeraar PIA,

Uw nieuwe premie wordt € 1894,33.
Uw eigen risico zakt van € 1.500,- bij Allianz naar € 1.000,-
De premie is gebaseerd op een onbeperkt aantal te rijden kilometers per jaar.
Aanvullende dekkingen:
Schadeverzekering Inzittenden € 50,00
Rechtsbijstand € 46,82
Bijtellingsbeschermer € 200,00

Afkoop eigen risico ruitbreuk
€ 150,00 bij keuze 0 – 20.000 km per jaar
€ 187,50 bij keuze 20.000 – 30.000 km per jaar
€ 218,75 bij keuze 30.000 – Onbeperkt km per jaar

Alle hier bovengenoemde premies zijn per jaar en exclusief 21% assurantiebelasting.
Ten opzichte van uw huidige polis biedt deze verzekering een aantal zeer interessante aanvullende voorwaarden:

Nieuwwaarderegeling bij total loss of diefstal
Vaste premie, dus géén forse premieverhoging na een schade
Haal en breng service Benelux bij schade
Dekking sleutel vervanging en schade aan laadpaal
Geen extra alarmeisen, Tesla Security Package is voldoende
Lees er meer over in de bijgaande polisvoorwaarden.
 
  • Like
Reactions: Keezje
Ik ben gisteren gebeld door mijn tussenpersoon: EAS. Deze gaven aan dat Allianz (huidige verzekeraar) de premie sterk verhoogt en kwamen met een alternatief.

Verzekeraar PIA,

Uw nieuwe premie wordt € 1894,33.
Uw eigen risico zakt van € 1.500,- bij Allianz naar € 1.000,-
De premie is gebaseerd op een onbeperkt aantal te rijden kilometers per jaar.
Aanvullende dekkingen:
Schadeverzekering Inzittenden € 50,00
Rechtsbijstand € 46,82
Bijtellingsbeschermer € 200,00

Afkoop eigen risico ruitbreuk
€ 150,00 bij keuze 0 – 20.000 km per jaar
€ 187,50 bij keuze 20.000 – 30.000 km per jaar
€ 218,75 bij keuze 30.000 – Onbeperkt km per jaar

Alle hier bovengenoemde premies zijn per jaar en exclusief 21% assurantiebelasting.
Ten opzichte van uw huidige polis biedt deze verzekering een aantal zeer interessante aanvullende voorwaarden:

Nieuwwaarderegeling bij total loss of diefstal
Vaste premie, dus géén forse premieverhoging na een schade
Haal en breng service Benelux bij schade
Dekking sleutel vervanging en schade aan laadpaal
Geen extra alarmeisen, Tesla Security Package is voldoende
Lees er meer over in de bijgaande polisvoorwaarden.

Met hoeveel schadevrije jaren?
 
Doen ze niet aan, althans zo begreep ik het. Voor details ed kan je het beste even EAS bellen.
Ik heb dezelfde aanbieding gekregen van EAS. Wat voor mij erg voordelig is t.o.v. de vorige verzekering bij Allianz. Deze partij is een verzekeraar van enkel dure auto merken. Ze doen niet aan schadevrije jaren dus je betaald gewoon een vaste premie. Voor mij pakte dit zeer gunstig uit. Omdat ik altijd lease auto's heb gereden had ik niks opgebouwd en kreeg ik bij Allianz maar 4 schade vrije jaren. Dit resulteerde in een premie van 2700 euro (Model X 90D 2017). Nu betaal ik zo'n 800 euro minder met veel betere voorwaarde. Hopelijk is dit een blijvertje en hoef ik december 2019 hier niet weer over na te denken.
 
Voor de duidelijkheid: ik adviseer niets, deel alleen mijn gegevens.

Ik begrijp echter niet hoe iemand op 3100 kan uitkomen, als ik onder de 2000 zit. Mocht je interesse hebben zou ik gewoon even EAS bellen.

NB er kan wat verschil in catalogusprijs zitten, bij mij ca 125K inclusief BTW. B/M Heeft geen invloed.
 
Voor de duidelijkheid: ik adviseer niets, deel alleen mijn gegevens.

Ik begrijp echter niet hoe iemand op 3100 kan uitkomen, als ik onder de 2000 zit. Mocht je interesse hebben zou ik gewoon even EAS bellen.

NB er kan wat verschil in catalogusprijs zitten, bij mij ca 125K inclusief BTW. B/M Heeft geen invloed.
Ik snap het ook niet helemaal. Bij mij gaat het over 129.500. Maar dat zou het verschil niet moeten zijn.
Wellicht dat ik nog even ga bellen