Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verzekering

This site may earn commission on affiliate links.
Helaas net verzekering proberen af te sluiten bij allsecur maar wordt niet aangenomen, omdat het vermogen boven de 300 kw ligt kunnen ze hem niet aannemen.
Geen idee of het tegenwoordig nog zo werkt met het officiele vermogen van een Tesla, maar dit staat er bij mijn Model S 85 Performance Plus uit 2013:
upload_2018-11-21_17-19-23.png
 
Last edited:
Heeft iemand al bij Wiggers geprobeerd? Wiggersgroep.nl
Zij hebben mij kunnen helpen toen ik mijn Land Rover Disco 3 uit Engeland haalde. Geen verzekering wou een auto op engels kenteken verzekeren en ik zat ook met de Alarm klasses. Bij Wiggers kon ik een verzekering op engels kenteken regelen op de voorwaarde dat ie daarna overging op het nederlands kenteken. Ik kreeg zelfs netjes een groene kaart met het engels kenteken erop.
 
Heeft iemand al bij Wiggers geprobeerd? Wiggersgroep.nl
Zij hebben mij kunnen helpen toen ik mijn Land Rover Disco 3 uit Engeland haalde. Geen verzekering wou een auto op engels kenteken verzekeren en ik zat ook met de Alarm klasses. Bij Wiggers kon ik een verzekering op engels kenteken regelen op de voorwaarde dat ie daarna overging op het nederlands kenteken. Ik kreeg zelfs netjes een groene kaart met het engels kenteken erop.

Ik krijg mijn me 110d volgende maand, heb Wiggers gesproken, heb mijn andere auto’s ook bij ze verzekerd. Enige verzekering Deinze kunnen bieden is turien. Er moet wel een peilzender geplaatst worden. Turien geeft hoe wat korting op. Met een volledige dekking incl een inzittende verzekering en 23 schadevrije jaren kost het mij €2.100,- per jaar
 
Zucht. Mijn verzekering bij Allianz (vorig jaar echt uren vergeleken om een betaalbare verzekering te vinden) gaat per 2019 van 175 euro per maand naar 245 euro per maand. Dat is zonder eigen risico, 3 jaar nieuwwaarde en incl. btw verzekerd (die is voor mij niet terug te vorderen namelijk). Die 175 euro per maand voor 2018 vond ik best een goede deal, met die steiging van 70 euro per maand ben ik iets minder blij.
Iemand een idee bij welke verzekering ik moet zijn in 2019?
 
Deze week verlengingsvoorstel gekregen van Allianz. Was afgelopen jaar 1120 euro, nu 1440 euro.
Een heel forse stijging maar het lijkt erop dat 't nog steeds een acceptabele premie is.
18 schadevrije jaren.

Helaas was het bij mij. All Secure goedkoopst alleen verzekerd niet boven 300 kw. En was Allianz het duurst met Torien & insurrmytesla om het even, alleen Torien vroeg nog een peilsensor.
 
Zucht. Mijn verzekering bij Allianz (vorig jaar echt uren vergeleken om een betaalbare verzekering te vinden) gaat per 2019 van 175 euro per maand naar 245 euro per maand. Dat is zonder eigen risico, 3 jaar nieuwwaarde en incl. btw verzekerd (die is voor mij niet terug te vorderen namelijk). Die 175 euro per maand voor 2018 vond ik best een goede deal, met die steiging van 70 euro per maand ben ik iets minder blij.
Iemand een idee bij welke verzekering ik moet zijn in 2019?

Hier hetzelfde verhaal. Of ik even €100,- / maand meer wil gaan betalen. Twijfel nu tussen Insuremytesla en Carmeleon. Qua premie is Carmeleon een stuk gunstiger, maar ze reageren (nog) niet op een vraag per mail die ik twee weken geleden heb gestuurd. Niet echt een voortvarend begin...
 
Hier hetzelfde verhaal. Of ik even €100,- / maand meer wil gaan betalen. Twijfel nu tussen Insuremytesla en Carmeleon. Qua premie is Carmeleon een stuk gunstiger, maar ze reageren (nog) niet op een vraag per mail die ik twee weken geleden heb gestuurd. Niet echt een voortvarend begin...
Check anders centraal beheer. Ja je moet een alarmsysteem laten installeren met een abonnement, maar het prijsverschil was voor mij nog steeds lucratief.