Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verzekering

This site may earn commission on affiliate links.
Model 3LR RWD bij promovendum verzekerd. Vergeleken met andere aanbieders lage premie, geen noodzaak tot LowJack. Ook fijn dat ik FSD kon meeverzekeren.

Ook overgestapt op Promovendum dit jaar, vorig jaar zat ik bij InsureMyTesla maar die verhoogden de premie fors na een jaar!
Toen weer gezocht naar een aanbieder die ook geen trackers nodig vond, en kwam toen uit bij Promovendum, en die boden een hele scherpe premie.
 
Wie weet komt dit ook nog eens naar Europa...

In anticipation of the start of the factory and the massive distribution of the company's cars in Texas, Tesla is expanding further in the state and will soon provide Tesla Insurance here.

Tesla Insurance is the perfect insurance for Tesla car owners at competitive prices, designed to provide lower rates of up to 20%, and in some cases up to 30%. Tesla introduced insurance to its customers in California in 2019 with the promise to expand to other US states.

Tesla Insurance Due to Launch in Texas Soon, as Broader Expansion Will Be a Game Changer
 
In datzelfde bericht valt te lezen dat ze ook vacatures mbt verzekeringen open hebben staan in Duitsland.

Zie: Tesla to Provide In-House Insurance Service in Germany

Dit staat er in de omschrijving van de vacature:
"Tesla is looking for an exceptional and experienced underwriter to develop motor insurance products across our European markets. We are developing the next generation of insurance products protecting Tesla owners, enhancing their ownership experience and lowering total cost of ownership. The Program Manager, Product & Underwriting (Europe), will work alongside our pricing, data science and engineering teams to rethink how a motor insurance product is best designed with the customer in mind first."​
 
Tjonge. Komt dat niet doordat de leden-korting van het eerste jaar is komen te vervallen?
In de mail staat een oncontroleerbaar verhaal over electriche autos en reparatiekosten
41E94D63-EAB2-400D-80D5-22A2668D2CAD.png
 
Ben het weekend gestrand met een net 2 jaar oude Model S 100D...deed niets meer. Helaas net buiten de garantie. Superslechte service ontvangen van Insuremytesla/Victor insureance. Niemand bereikbaar , doorverwezen naar SOS international die heeft doorverwezen naar ANWB (die gelukkig goed helpt) auto afgesleept en krijg zojuist te horen dat er geen vervangend vervoer geregeld is en dat ANWB, afslepen en problemen aan de auto zelf niet verzekerd zijn (alleen van buitenaf toegebrachte schade). Dus let op! bij afsluiten van verzekering , ik zou zeker geen Victor aanraden!
 
Ben het weekend gestrand met een net 2 jaar oude Model S 100D...deed niets meer. Helaas net buiten de garantie. Superslechte service ontvangen van Insuremytesla/Victor insureance. Niemand bereikbaar , doorverwezen naar SOS international die heeft doorverwezen naar ANWB (die gelukkig goed helpt) auto afgesleept en krijg zojuist te horen dat er geen vervangend vervoer geregeld is en dat ANWB, afslepen en problemen aan de auto zelf niet verzekerd zijn (alleen van buitenaf toegebrachte schade). Dus let op! bij afsluiten van verzekering , ik zou zeker geen Victor aanraden!
Waarom net buiten garantie? Tesla geeft 4 jaar garantie tot een bepaalde kmstand, maar die noem je niet dus verwacht niet dat je daar al overheen bent.
 
Ben het weekend gestrand met een net 2 jaar oude Model S 100D...deed niets meer. Helaas net buiten de garantie. Superslechte service ontvangen van Insuremytesla/Victor insureance. Niemand bereikbaar , doorverwezen naar SOS international die heeft doorverwezen naar ANWB (die gelukkig goed helpt) auto afgesleept en krijg zojuist te horen dat er geen vervangend vervoer geregeld is en dat ANWB, afslepen en problemen aan de auto zelf niet verzekerd zijn (alleen van buitenaf toegebrachte schade). Dus let op! bij afsluiten van verzekering , ik zou zeker geen Victor aanraden!
Heb je pechhulp meeverzekerd of niet? Als je dat niet meeverzekerd hebt dan snap ik dat ze je niet helpen.