Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Verzekerings maatschappij Tesla Model X

This site may earn commission on affiliate links.
Hi

Objectief ben ik niet hoor, want ik ben van otua.nl
Maar lees je post en je bent uiteraard van harte welkom. Wij betalen de tracker en we doen momenteel zo ongelooflijk veel Tesla's dat het me zou verbazen als je elders beter af bent. Maar feel free.

Overigens zul je nu waarschijnlijk niet onverzekerd rondrijden als je maar ergens voorlopige dekking hebt afgesproken.
je mag me bellen op 0654640913 als het niet lukt hoor

Hoi,

Ik zit nog tot en met morgen bij Ohra onder de voorlopige dekking. Maar die doen vooral moeilijk om het alarm. Hij staat zolang op Eigen terrain nu tot er een system opzit.

De offerte van Carmeleon is binnengekomen en dit valt me zeker niet tegen.
Wel stukje duurder maar nieuwewaarde 5 jaar lang, bijtellings beschermer.
En als ik dan ga rekenen valt me dit zeker mee en dan netto helemaal.
Hier mag ik een MI9 of Lo-jack system aan laten hangen.
Denk Lojack voordeliger is mits 400 euro ex btw incl 60 maanden abo is.
 
Hi

Objectief ben ik niet hoor, want ik ben van otua.nl
Maar lees je post en je bent uiteraard van harte welkom. Wij betalen de tracker en we doen momenteel zo ongelooflijk veel Tesla's dat het me zou verbazen als je elders beter af bent. Maar feel free.

Overigens zul je nu waarschijnlijk niet onverzekerd rondrijden als je maar ergens voorlopige dekking hebt afgesproken.
je mag me bellen op 0654640913 als het niet lukt hoor

Net even gekeken op uw sit maar hier kom ik al snel maandelijks 120 euro duurder uit. En dan zit de 5 jaar nieuwwaarde regeling en bijtellingbeschermer er waarschijnlijk niet eens bij! Snap echt niet waarom die prijzen zover uiteen kunnen liggen.
 
Veel plezier met je nieuwe auto. Accu op 90% kan prima op de thuislader. Alleen van Supercharger naar Supercharger heb je soms wel genoeg aan 80% laden om weer verder te rijden. Verzekering kan ik je het beste aanbevelen bij Carmeleon. Lojack kun je hier aanschaffen.
LoJack Benelux - aanschaffen

Speciale actie voor Tesla:
Speciale aanbieding voor TESLA MOTORS € 399,- Exclusief BTW, LoJack met eigen voeding inclusief installatie op locatie Nederland (excl. eilanden), entreekosten en 60 maanden recovery-abonnement.

De installatie dient plaats te vinden op een overdekte locatie (in verband met bedrading en materiaal).

Ik kijk waarschijnlijk niet goed maar ik zie andere prijzen staan op de site van Lojack.
585 ex btw voor 60 maanden incl.
 
Hi

Objectief ben ik niet hoor, want ik ben van otua.nl
Maar lees je post en je bent uiteraard van harte welkom. Wij betalen de tracker en we doen momenteel zo ongelooflijk veel Tesla's dat het me zou verbazen als je elders beter af bent. Maar feel free.

Overigens zul je nu waarschijnlijk niet onverzekerd rondrijden als je maar ergens voorlopige dekking hebt afgesproken.
je mag me bellen op 0654640913 als het niet lukt hoor
Jullie zijn maar liefst €229,-/mnd duurder dan mijn huidige verzekering en dan zit Schade inzittende en Rechtsbijstand er nog niet eens bij:eek::eek:
 
Klopt en bij EAN en nog andere. Als je via Carmeleon zit, moet je op die site van lojack dit even meegeven in het commentaar veld. of ze even bellen. Dan doen ze het ook voor die prijs.

Thanks!!! Ik had hem net online aangevraagd, voor 1 jaar. 379 ex btw incl inbouw.
Kreeg een vriendelijke dame aan de lijn. Dus ik vertelde het dat een via Turien doen voor 399 ex 5 jaar.
Is goed zei ze. Ik zet het erbij. Snel verdiend dus! Bedankt!

PS Hij is verzekerd bij Carmeleon sinds vandaag. Weg bij Ohra!
Nu All-risk, met, inzittend, bijtellingsbeschermer en 5 jaar nieuwwaarderegeling!
(5 jaar omdat hij ex btw onder de 100k nieuwwaarde is, ligt die erboven dan 3 jaar nieuwwaarde regeling),
 
Het verbruik is idd al flink omlaag aan het gaan!
244w/km en met de trailer 350w/km.

Geen klagen! Scheelt idd als de accu warm is.
 

Attachments

  • 244watt.jpg
    244watt.jpg
    347.6 KB · Views: 57
Hallo, ik wilde even melden dat ik na een zeer uitgebreide offerteronde bij Centraal Beheer, Allianz, Interpolis, OTUA, InsureMyTesla en diverse anderen die allen verzekeringen aanbieden van Turien & Co te Haarlem, uiteindelijk ben uitkomen bij EAS Insurance, die een verzekering aanbieden van XL Insurance Company SE, alwaar ik een maandelijkse premie van circa € 185 incl assurantiebelasting kreeg aangeboden, zonder LoJack-verplichting. (Ik ben helaas niet zo oud dat ik heel veel schadevrije jaren heb). De concurrentie zat in een range van 280-310. De Tesla Security Package inschakelen is voldoende (met Pin to Drive o.a.). Er is sprake van een driejarige nieuwwaarderegeling, en aan no-claim-constructies doen ze verder niet.
 
Hi

Objectief ben ik niet hoor, want ik ben van otua.nl
Maar lees je post en je bent uiteraard van harte welkom. Wij betalen de tracker en we doen momenteel zo ongelooflijk veel Tesla's dat het me zou verbazen als je elders beter af bent. Maar feel free.

Overigens zul je nu waarschijnlijk niet onverzekerd rondrijden als je maar ergens voorlopige dekking hebt afgesproken.
je mag me bellen op 0654640913 als het niet lukt hoor
Serieus, per maand :eek:

Knipsel.JPG
 
  • Funny
Reactions: Mad P***y