Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Voorsteltopic

This site may earn commission on affiliate links.
Fijn dit Nederlandse forum! Leuk om met te zien dat er een ware community ontstaan is. Ik heb hier in ieder geval genoeg kunnen vinden om vandaag de knoop door te hakken.

Ik heb een voorraad s90d besteld met hw2! Dat betekent nieuwe autopilot en levering al half december! Spannend!


mooi !!! proficiat. wist niet dat er al hw2 wagen te vinden waren. hoe heb je die gevonden ? op site tussen de showroom modellen ? bij mijn opzoekingen staat meestal "originele autopilot"

mvg

Philippe
 
mooi !!! proficiat. wist niet dat er al hw2 wagen te vinden waren. hoe heb je die gevonden ? op site tussen de showroom modellen ? bij mijn opzoekingen staat meestal "originele autopilot"

mvg

Philippe

De Tesla verkoper wees mij hierop. Ik begreep dat er een groot aantal "inventory cars" onderweg zijn met hw2. Deze zijn "op voorraad", maar eigenlijk nog onderweg naar Europa. Mijn auto zou naar een Italiaanse showroom en staat nu op de boot. Door de grote aantallen is er een grote kans dat er een voorraad auto onderweg is met de specs die jij wilt. Misschien voor potentiële kopers handig om dit te weten.
 
Soms in het leven kom je op een kruispunt waar je een keuze moet maken die niet gemakkelijk is ... Welnu, ongeveer een jaar geleden was het mijn beurt.

Via via kreeg ik het aanbod van een Luxemburgs aannemingsbedrijf of ik niet geïnteresseerd was in een job als projectingenieur.
Na bijna een jaar van overleg met mijn vrouw en de zaakvoerder, wikken en wegen en subtiel polsen bij onze zoon van 4 naar een eventuele verhuis, hebben we dan de knoop doorgehakt... In de paasvakantie van 2019 zullen we ons vieren (ja, 2e nieuwsje, een toekomstig broertje of zusje voor Maarten inbegrepen...) verhuizen naar het vakantiehuis van de schoonfamilie in B - Sankt-Vith en zal ik dus op 01/05/2019 als "Grenzgänger" aan de slag gaan.

Dit was uiteraard om diverse redenen helemaal geen gemakkelijke keuze.
Maar uiteindelijk leef je maar een keer en moet je (volgens mijn vrouw en mezelf) daar het maximum uit halen.

Uiteraard blijft het forum mijn vaste stamkroeg die gewoon mee verhuisd.