Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.
Elektrische auto maakt meer herrie dan auto met verbrandingsmotor (en Tesla is een van de luidruchtigste)

Hoewel je in deze krant alles met een korrel zout moet nemen kan ik er wel inkomen.
Roeptoeter media zonder wederwoord optie :( Zo-wie-zo kansloze media op termijn.
 
Elektrische auto maakt meer herrie dan auto met verbrandingsmotor (en Tesla is een van de luidruchtigste)

Hoewel je in deze krant alles met een korrel zout moet nemen kan ik er wel inkomen.
Die Belgen zouden eens moeten gaan luisteren in een willekeurig Frans dorp waar het lawaai van de straaljagers overstemd wordt door de herrie van de dieseltjes waar de localo's in rondrijden.
 
  • Like
Reactions: job-lek and prettig
Die Belgen zouden eens moeten...

Niet te snel op die belgen schieten, kijk eens naar de bron...

Screenshot 2023-07-20 at 16.41.52.png

Erik Kouwenhoven is trouwens een Nederlander...

Screenshot 2023-07-20 at 16.44.56.png

Auwtch...
 
  • Like
Reactions: job-lek
Niet te snel op die belgen schieten, kijk eens naar de bron...

View attachment 958018

Erik Kouwenhoven is trouwens een Nederlander...

View attachment 958019

Auwtch...
Ho ho, niet zo snel. Het Algemeen Dagblad is van DPG Media. En de DPG Media is een ...

"DPG Media is een Belgische mediagroep die ook actief is in Nederland en Denemarken.[1] Het eigenaarschap van DPG is niet duidelijk,[2] vermoed wordt dat de groep voornamelijk in handen is van de Belgische familie Van Thillo."

Nu u weer :cool:
 
Blijft een feit dat de berichtgever Erik Kouwenhoven, ook wel eens een journalist genoemd in de volksmond, een Nederlander is.

En ja, ik weet het, Max is ook een Nederlander, volledig gegroeid uit een Vlaamse moeder. Eén zaadje, het "snelste" (toch iets wat snel was van Jos) heeft van hem een Nederlander gemaakt. En nog wel eentje waar jullie zo trots op zijn...
Misschien heeft die Nederlandse journalist ook wel ergens Belgische genen, maar tot nader order is het een artikel van een Nederlander 😜

Op 1 maart 2020 stond dit zelfs al in de krant...:
Christian Van Thillo, eigenaar en CEO van DPG Media, zet operationeel een stap terug. Hij geeft de teugels van de groep door aan de Nederlander Erik Roddenhof.
 
Last edited:
Blijft een feit dat de berichtgever Erik Kouwenhoven, ook wel eens een journalist genoemd in de volksmond, een Nederlander is.

En ja, ik weet het, Max is ook een Nederlander, volledig gegroeid uit een Vlaamse moeder. Eén zaadje, het "snelste" (toch iets wat snel was van Jos) heeft van hem een Nederlander gemaakt. En nog wel eentje waar jullie zo trots op zijn...
Misschien heeft die Nederlandse journalist ook wel ergens Belgische genen, maar tot nader order is het een artikel van een Nederlander 😜

Op 1 maart 2020 stond dit zelfs al in de krant...:
Christian Van Thillo, eigenaar en CEO van DPG Media, zet operationeel een stap terug. Hij geeft de teugels van de groep door aan de Nederlander Erik Roddenhof.
Poppelepop, die slag is u!
 
Zou mij overigens niet verbazen als hier ook nog gesjoemeld wordt met geluidstesten. De onderzoeken over het geluid hier betreft enkel een vergelijking van de opgegeven waarden bij de formele toelating van auto's, geen praktijkonderzoek van bijvoorbeeld TUV. Ook blijft onduidelijk welke auto's hierin met elkaar worden vergeleken. Maar er wordt bijvoorbeeld gezegd dat een tesla veel meer lawaai maakt dan een kia. Tsja, als men daar een Model S of X vergelijkt met een Kia Nio EV, dan is dat ook niet zo bijzonder.
 
From what I understand, at speeds of over 30 or 35 kmph, the rolling noise of tyres is more than that of the combustion engine. At higher speeds, all cars make roughly similar noise. But do heavier vehicles make more noise than the lighter ones? If yes, then in general EVs could make more noise on faster roads than do average European ICE cars that usually weigh less.
 
Geen frunk is voor mij een deal breaker. Zoiets handig. Snap trouwens niet dat die 'bekwame' Duitsers daar echt niets kunnen voorzien.
Met een ID4 etc snap ik ook het gebrek aan een frunk niet, maar met deze EQS SUV schijnt er over nagedacht te zijn. Omdat ie zo massief is moet je te ver voorover bukken en dan wordt je pak wellicht nat, dus dan beter maar helemaal geen frunk monteren. Tja, zeg het maar :D
 
  • Funny
Reactions: job-lek and JanG007

Executives from Chinese automakers offered a reality check for their Western rivals at the Shanghai auto show.​

 
  • Like
Reactions: job-lek