Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
View attachment 407044

Voor EUR 1,14 durf ik de gok wel aan.
Hartelijk dank voor de info. Ook ik ga ze bestellen. Als het dan niet past, dan verkoop ik ze weer (met winst); zegt Dagobert Duck. Want Dagobert gokt niet. Grapje dus...... Pech als het niet past is realistischer.

Helaas, wilde net kopen....Is het uitverkocht of de verkoper is er mee gestopt omdat hij zoveel individuele orders uit Nederland en België kreeg dat hij er ziek van werd. Ohhhhggggrrrrr Al die Tesla M3 eigenaren..............@@@!#############$$%%^^

Dus mocht iemand een veertje overhouden en het werkt............Ik houd mij aanbevolen.
 
  • Funny
Reactions: DeHakkelaar
Vandaag bij Tesland op bezoek geweest en is meteen de powerlift bij mijn M3 LR AWD ingebouwd. Installatie ging sneller dan verwacht en is bijna onzichtbaar. Ben er erg blij mee Prima gedaan Herby!! Volgend item op mijn verlanglijstje is de Burghoff trekhaak voor het fietsenrek.

Zoek nog een set Aero velgen en wieldoppen. PM maar even als je ze kwijt wil.
 
Eigenlijk enkel op de prijs, ik denk dat het iets van 17 euro was, bij een eventuele mis-koop is het dan nog geen ramp hé;)
Heb jij dan 2 setjes besteld om aan die 17,- te komen? ;)

2019-05-13_2310.png


Link : US $9.55 26% OFF|2 Pcs Antislip Prestaties aluminium Gaspedaal Voetsteun Gewijzigd Pedaal Pads Kit voor Tesla Model 3 Rem vervanging in 2 Pcs Antislip Prestaties aluminium Gaspedaal Voetsteun Gewijzigd Pedaal Pads Kit voor Tesla Model 3 Rem vervanging van Pedalen op AliExpress.com | Alibaba Groep

@Mergoscia nog 971 sets beschikbaar op dit moment :D
 
Toevallig krijg ik er 2 binnen. Als je er eentje wilt ben je welkom in Vlaardingen.

Zal nog even nadenken voor welk bedrag je deze kan overnemen ;)
Zeker Euro 20 voor eentje, omdat Oom Dagobert toch op de centen zit, ha, ha. Even serieus. Mocht het werken en de prijs redelijk zijn, dan kom ik wel naar Vlaardingen. Geef tegen die tijd even een pm.
Dan ga ik eerst even op Ali proberen.
 
Dank je. Gelijk de bestelling gedaan. Dus niet op zonne-energie naar Vlaardingen.

Maar wel even voor mogelijke andere geïnteresseerden. Als alles goed gaat heb ik tegen de tijd één veertje over voor één van jullie. En misschien Unit106, ook??????? Unit106???
 
View attachment 407326 View attachment 407327 View attachment 407329
BSX

Een verdacht pakje uit China:eek:...
View attachment 407331
Het waren de performance pedalen die ik 4 weken geleden had besteld.
View attachment 407335

Hoi Frank, Ik heb dezelfde pedalen al een week of 6 in de auto liggen omdat ik het nog steeds niet aan durf om de originele er af te halen, niet zeker wetend of ik die performance er dan wel weer op 'gefrunnikt' krijg.
Viel de installatie mee? Las op internet dat het een heel gedoe is, dat je veel kracht in de vingers moet hebben om ze er op te krijgen...
 
Hoi Frank, Ik heb dezelfde pedalen al een week of 6 in de auto liggen omdat ik het nog steeds niet aan durf om de originele er af te halen, niet zeker wetend of ik die performance er dan wel weer op 'gefrunnikt' krijg.
Viel de installatie mee? Las op internet dat het een heel gedoe is, dat je veel kracht in de vingers moet hebben om ze er op te krijgen...
Probeer het gewoon, zou ik zeggen..........Het ergste wat er kan gebeuren is dat de auto niet meer rijdt. Dat is toch niet zo'n ramp?!
 
  • Funny
Reactions: Darth_Roel
Hoi Frank, Ik heb dezelfde pedalen al een week of 6 in de auto liggen omdat ik het nog steeds niet aan durf om de originele er af te halen, niet zeker wetend of ik die performance er dan wel weer op 'gefrunnikt' krijg.
Viel de installatie mee? Las op internet dat het een heel gedoe is, dat je veel kracht in de vingers moet hebben om ze er op te krijgen...
Op zich niet zo moeilijk. Maar een vrouw is wel gegarandeerd haar nagels kwijt;). Bij de rempedaal vervang je de bestaande cover door de nieuwe. Bij de accelerator pedaal schuif je de nieuwe over het bestaande deel. Totaal 5 a10 minutes prutsen.
 
Bedankt allemaal! Ze zitten er op, inderdaad een minuut of 10 prutsen. Het stroompedaal hoefde ik niets af te halen, zat niets op. Is gewoon een dun stuk hard plastic waar je hem gelijk over heen kunt schuiven. Ziet er top uit!
Nog eens kijken of ik in dezelfde lijn ook zo'n linkervoet rustplaat ergens los kan krijgen....
 
Voetpedalen: heb de RVS versie met rustplaat besteld, ontvangen en gemonteerd. Wel sterker dacht ik dan Alu, ook van Ali voor 43 euro. Tip bij montage van de pedaalcovers: föhnen van het. rubber en ze gaan er heel veel makkelijker op.;)
Verder center caps aero met een rode 3 zijn onderweg (rond 20 euro) grijze nutcaps in exact de velgkleur voor een paar euro al binnen evenals de hierboven al ergens genoemde qi lader met de twee lampjes voor 49 dollar excl verzendkosten. Omdat op de site stond dat er ook buiten de USA geen verzendkosten werden gerekend heb ik met succes bezwaar gemaakt tegen 10 dollar extra die je bij afronden van de bestelling ineens voorgeschoteld krijgt.
 
Last edited: