Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag de lampjes vervangen in trunk, voetlichten en deuren. De trunk was het lastigst omdat de lampjes met een plastic ring aan de achterkant van de stoffering moeten worden vastgemaakt.
Maar binnen 10 minuten gedaan. Ik heb een mes gepakt en daar ducktape op gedaan ter bescherming, werkt prima.

Waren de kabel allemaal lang genoeg? Geen verlengkabels hoeven gebruiken?
 
Gezien je het zelf moet naaien ben ik benieuwd of je het als leek netjes krijgt.
Ik vind het op de foto er al niet top uitzien namelijk.
Moet zeggen dat ik mij persoonlijk niet zo stoor aan het stuur, ik heb dat "plastic" gevoel niet zozeer.

Eens. Heb de M3 nog niet maar toen ik onlangs in een net nieuwe M3 zat viel de leerkwaliteit mij niet in negatieve zin op. Was gewoon heel vergelijkbaar met het leer van een net nieuwe volvo v60 zoals ik eerder had. Een leren stuurwiel gaat heel snel leven door huidvetten en dergelijke. Gaat echt niet mooier worden met zo’n hoesje. Beetje halfords achtig.
 
  • Like
Reactions: DeHakkelaar
338FE4C3-DB9A-4E2E-876F-B50A725854A9.jpeg
Dat waren nog een tijden met Halfords :cool: kralenhoezen voor je stoelen, bonthoes voor je stuur etc etc
 

Attachments

  • 30FCA645-FE8C-470D-96D2-F4E700F37CDC.jpeg
    30FCA645-FE8C-470D-96D2-F4E700F37CDC.jpeg
    1.3 MB · Views: 72
Last edited:
Eens. Heb de M3 nog niet maar toen ik onlangs in een net nieuwe M3 zat viel de leerkwaliteit mij niet in negatieve zin op. Was gewoon heel vergelijkbaar met het leer van een net nieuwe volvo v60 zoals ik eerder had. Een leren stuurwiel gaat heel snel leven door huidvetten en dergelijke. Gaat echt niet mooier worden met zo’n hoesje. Beetje halfords achtig.
Ik had hiervoor een BMW met een MSport stuur, dat voelde en stuurde toch wat lekkerder. Maar we zullen zien of het was is, en voor $50 durf ik wel een gokje te wagen. :rolleyes:
 
Ik had hiervoor een BMW met een MSport stuur, dat voelde en stuurde toch wat lekkerder. Maar we zullen zien of het was is, en voor $50 durf ik wel een gokje te wagen. :rolleyes:

Kun je beter een Raid Strada 320 kopen oid. Wel even vooraf kijken of er ook een adapter leverbaar is.

Erg fijn stuur!

Edit: dan mis je wel de bedieningsmogelijkheid op het stuur, dus dat kan bij een Tesla helemaal niet... maar misschien is er wel een anders optie.
 
Net de Car Qi Wireless voor de Model3 binnen en in 2 minuten geïnstalleerd. Was even spannend omdat ik last dat sommige sets niet werken met de nieuwere firmware, maar deze werkt ook gewoon op laatste firmware. 3 weken na bestelling binnen voor 59 US $ all-in.
Aanrader
 
Welke Wireless charger heb jij Primus?

Ik heb vandaag de M3 dakdragers binnengekregen. Bij bestellen werd aangegeven dar ik rekening moest houden met een levertijd van 3 weken, maar dinsdag al verzonden. Was niet thuis dus de levering pas vandaag gedaan.

Wheelcaps ook al eerder binnen, nu de M3 zelf nog!
 
  • Funny
Reactions: Basvdpoel
View attachment 403677
Stickertjes voor al die steeds aan de nood hendels zitten te trekken.
Wat is er no op komst:
*Performance pedalen
*Snijfolie om de console te wrappen ( het mat zwart van Abstract Ocean is wel mooi maar geeft ook snel vlekken er op)
*Dikkere Tapijten
Waar heb je je tapijten besteld?
De 3D Maxpider all weather matten vind ik wel top maar enkel in de US te bestellen.
 
  • Informative
Reactions: Primus