Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
De veren voor de trunk van Amazon werken niet altijd, bij ons gaat de klep 50% van de keren niet open en de klep dicht drukken gaat met veel meer moeite.
Ondertussen de originele veren maar terug gezet.
De veren van de frunk werken meestal wel maar helaas ook niet altijd.
 
De nieuwe All Weather matten zijn in de Tesla store te koop:
1448751-00-B_0.jpg


Vind ze persoonlijk een stuk mooier dan de MaxPider matten.

Nu toch onderhand wel tijd dat m'n 3 ook geleverd gaat worden.... ;)
 
Heeft iemand al ervaring met een geluidsisolatie kit aan de onderkant van de "hoedenplank", lees: het stuk metaal in de koffer dat niet gespoten is. Zie bijvoorbeeld deze kit die via Tesland te verkrijgen is.

Ik heb veel gelezen over het nut van de vele rubbers/bekledingen en andere geluiddempende maatregelen, maar welke nu echt een merkbaar effect hebben blijft een beetje vaag. Heeft iemand de gouden samenvatting c.q. tip?
 
  • Like
Reactions: To3ornotto3?
Ik heb veel gelezen over het nut van de vele rubbers/bekledingen en andere geluiddempende maatregelen, maar welke nu echt een merkbaar effect hebben blijft een beetje vaag. Heeft iemand de gouden samenvatting c.q. tip?

Ik heb de deurrubbers gedaan, installatie via Tesland. Ik merk een duidelijke reductie in geluid, en ben blij dat ik het heb laten doen. De verschillende filmpjes op Youtube laten allen een reductie in decibels zien van zeg 3 à 4 db, wat best de moeite waard is.
 
Gisteravond mijn eerste 3 bestellingen van 17 via Alie binnengekregen.:D Ik dacht vorige week na mijn M3AWD bestelling laat ik maar meteen bij alie gaan shoppen zal wel lang duren......... Blijkbaar proberen ze daar Elon af te troeven met meteen leveren haha.

wat ik zoal besteld heb op alie:

Oplader
Usb poort cover (achterkant armleuning) (afgeleverd in 1 week)
Deurrubbers (afgeleverd in 1 week)
Dak rubber
Rubbermatten voor in de trunk 2x, frunk (afgeleverd in 1 week)
4x Led upgrade voor kofferbak en deur
set kofferbak gasveren voor auto open
deurknop stickers
luchtventilatie rooster, voor onder motorkap
smart card positie sticker
rubber matjes voor in de bekerhouders
4x Wiel center kapjes met Tesla logo
zwarte wiel bout covers
center console opberg vak
aluminium voetpedalen
rubber vloer matten voor in de auto
Chroom kofferbak trim

De kofferbak matten zijn trouwens van prima kwaliteit. Geen rare chemische lucht en netjes afgewerkt met Model 3 logo.
 
Last edited:
Gisteravond mijn eerste 3 bestellingen van 17 via Alie binnengekregen.:D Ik dacht vorige week na mijn M3AWD bestelling laat ik maar meteen bij alie gaan shoppen zal wel lang duren......... Blijkbaar proberen ze daar Elon af te troeven met meteen leveren haha.

wat ik zoal besteld heb op alie:

Oplader
Usb poort cover (achterkant armleuning) (afgeleverd in 1 week)
Deurrubbers (afgeleverd in 1 week)
Dak rubber
Rubbermatten voor in de trunk 2x, frunk (afgeleverd in 1 week)
4x Led upgrade voor kofferbak en deur
set kofferbak gasveren voor auto open
deurknop stickers
luchtventilatie rooster, voor onder motorkap
smart card positie sticker
rubber matjes voor in de bekerhouders
4x Wiel center kapjes met Tesla logo
zwarte wiel bout covers
center console opberg vak
aluminium voetpedalen
rubber vloer matten voor in de auto
Chroom kofferbak trim
Waarom wil je een card positie sticker? Ik gebruik het pasje nagenoeg nooit en stap altijd met de telefoon in de auto.
 
Ik heb veel gelezen over het nut van de vele rubbers/bekledingen en andere geluiddempende maatregelen, maar welke nu echt een merkbaar effect hebben blijft een beetje vaag. Heeft iemand de gouden samenvatting c.q. tip?

ik heb de deurrubbers van Tesland en merk absoluut geen verschil in geluid.
Als ik de reactie van iemand hierboven lees dan is de conclusie dus dat geluidsbeleving heel subjectief is. Tip: verwacht er niet te veel van dan kan het alleen maar meevallen en kijk rond op Internet voor een goede aanbieding want de rubbers zijn vele malen goedkoper te verkrijgen.
 
ik heb de deurrubbers van Tesland en merk absoluut geen verschil in geluid.
Als ik de reactie van iemand hierboven lees dan is de conclusie dus dat geluidsbeleving heel subjectief is. Tip: verwacht er niet te veel van dan kan het alleen maar meevallen en kijk rond op Internet voor een goede aanbieding want de rubbers zijn vele malen goedkoper te verkrijgen.

Ik heb de rubbers via Alie gekocht voor weinig.... gok zo dat elke retailer ze daar ook koopt. De reden voor mij is omdat ze, volgens horen zeggen, vuil tegenhouden.
 
  • Like
Reactions: Arnout 2904
upload_2019-9-28_11-43-27.png

Ik ook maar heb ook nog een vrouw en zoon die wel eens de auto gaan meenemen...:(

En mocht ik deze toch niet gebruiken verkoop ik de sticker wel weer hier op het forum voor veel geld muhaha :p

@ScoopT @JRY.
Het is niet zo spannend welke manier van toegang de een of ander gebruikt en waarom. :rolleyes: Mooi is dat er zo veel opties zijn om die auto in te komen. :cool: Bij een Tesla valt veel te kiezen, gaaf toch ?! Wij willen bijv. nu absoluut geen EAP / FSD. Wat maakt het uit, er is keus. Iedereen blij...