Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Vette vingers zie je alleen als het scherm uit is. Even poetsen met het meegeleverde doekje en klaar. Schitteringen heb ik geen last van dus ik zie volstrekt geen voordeel in een screenprotector...
Sinds ik mijn iphonescherm gebroken had door een onbenulligheidje en weet hoe duur een vervangend scherm is, is een protector voor mij een no-brainer. (had alleen liever een versie gehad die niet verkleurt bij polaroid zonnebril, hoewel dat niet hinderlijk of disfunctioneel is)
 
Sinds ik mijn iphonescherm gebroken had door een onbenulligheidje en weet hoe duur een vervangend scherm is, is een protector voor mij een no-brainer. (had alleen liever een versie gehad die niet verkleurt bij polaroid zonnebril, hoewel dat niet hinderlijk of disfunctioneel is)
Laat hem dan ook in de auto hangen i.p.v. mee naar binnen brengen :D
 
Voor een mobiel kan ik het me nog voorstellen, maar voor een scherm in de auto?? Wat doe je daar dan?:rolleyes:
Ik gebruik 'm op de bank ook als iPad, zoals @CJA Hulskamp al suggereerde...


Nee, maar ik ben de "kind of" man die kopjes van tafel stoot met een krant omdat iemand achter mij een vraag stelt. (of een stuk hout dat te lang is voor de trunk doorsteekt boven de middenconsole, die netjes is afgedekt met een doek om er bij een remactie achter te komen dat die doek best goed als glijmiddel fungeert, "ook tijdens de drogere dagen". Zo O.T. genoeg?)
 
Ik krijg de auto volgend week maar heb besteld
- 4x led lampjes voor kofferbak etc bij ali express
- organiser console bakje bij ali express
- gisteren bij jeda een jeda wireless pad en nu met gratis spacer voor met draad opladen optie.
- afspraak gemaakt voor ramen na b stijl tinten
- twijfel om dashboard en houten strook te laten wrappen in mat zwart of zoals de foto hieronder. Iemand ervaring met laten wrappen houten deel dashboard?

Aanvraag gedaan bij wrap en go.
 

Attachments

  • WhatsApp Image 2019-04-17 at 14.36.55.jpeg
    WhatsApp Image 2019-04-17 at 14.36.55.jpeg
    131 KB · Views: 109
  • WhatsApp Image 2019-04-17 at 14.36.48.jpeg
    WhatsApp Image 2019-04-17 at 14.36.48.jpeg
    179 KB · Views: 71
  • WhatsApp Image 2019-04-17 at 14.36.33(1).jpeg
    WhatsApp Image 2019-04-17 at 14.36.33(1).jpeg
    155.5 KB · Views: 76
Ik wil mijn ramen vanaf de b stijl ook laten tinten, ben nog aan het orrienteren. In Apeldoorn wordt tint your car erg goed aangeschreven, volgens mij iets van 450 euro, achterraam uit 1 stuk. Maar zoals gezegd, ik kijk nog rond, als iemand nog andere bedrijven kent in het midden/oosten van het land.

Ik twijfel nog wel welk percentage. Ik wil geen tint op de voorruiten. 35% na de b stijl vind ik eigenlijk net te licht, maar 20% zonder de voorramen te doen is misschien weer een te grote overgang. En ik ben benieuwd hoeveel doorkijk je nog hebt met het dak bij 20%. Ik wil graag nog wel goed door het reeds getinte dak kunnen kijken.
 
Huidige auto laten doen bij blindeerkoning in delff. Aardige gasten en harde werkers. 4 jaar mee gedaan zit nog goed en netjes. Daar 400 euro vanaf b stijl en dakraam een geheel en eventueel na a stijl 140 euro. Anders bedrijven zitten paar tientjes hoger.
Ben zelf erg benieuwd naar ervaringen met wrappen houten deel dashboard.
 
Huidige auto laten doen bij blindeerkoning in delff. Aardige gasten en harde werkers. 4 jaar mee gedaan zit nog goed en netjes. Daar 400 euro vanaf b stijl en dakraam een geheel en eventueel na a stijl 140 euro. Anders bedrijven zitten paar tientjes hoger.
Ben zelf erg benieuwd naar ervaringen met wrappen houten deel dashboard.

Ik ook ik zou dat houten deel graag met alcantara overtrekken. Vroeger kende ik iemand die dat deed voor Mini's maar die kan ik daar op het forum niet meer terugvinden.