Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Geklemd. Ik weet niet of ik veel verschil merk, maar ik vind de auto al erg stil qua windgeruis. Enige wat opvalt is de wind (soms) aan de bovenzijde van de deur dit wordt veroorzaakt door de ramen zonder stijlen. De wielen maken het meeste lawaai op bepaalde soorten asfalt.
 
Heel nice! Weet iemand waar je in NL zulke rode 3M stickers kunt kopen voor de logo's op de M3? Zou deze graag willen!
 

Attachments

  • Tlogo.JPG
    Tlogo.JPG
    62.1 KB · Views: 123
Ik kan wel zien dat dit een verbetering is voor de bestuurder. Ik heb vaker moeite met het lezen en bedienen van elementen rechts op het scherm. Ook met de verlaging met een paar cm wordt het scherm minder opvallend en komt de clean look van het Model 3 dashboard nog beter in beeld. Ik begrijp uit de review dat de combinatie scherm omlaag, naar de bestuurder gedraaid en iets meer achterover in de praktijk helemaal goed is gekozen.

Ik zit nog even aan te hikken tegen de prijs die met btw en invoerrechten ruim €350 is voor 2 aluminiumprofielen en een handvol boutjes. Als met een volgende serie de hoes om de steun minder opvallend wordt ga ik er wel een bestellen.
 
  • Like
Reactions: Tezlaowner