Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Hier loopt premium connectivity ook af, per 18 mei (levering LR AWD in maart 2019). Als ik zo de reacties lees, is 18 mei de eerste vervaldatum, iedereen die in 2019 in de weken daarvoor geleverd kreeg heeft een klein voordeeltje.

Hoewel ik in de praktijk alleen Spotify en verkeersinformatie gebruik, is dat me het tientje per maand wel waard.

Lastiger afweging: zou ik 100-150-200-meer euro per maand betalen voor een FSD abonnement? Maar Tesla maakt het me makkelijk door dat nog even niet als abonnement aan te bieden en ik 6400 in 1x bij iedere keer twijfelen wel teveel geld vind.
 
Lastiger afweging: zou ik 100-150-200-meer euro per maand betalen voor een FSD abonnement? Maar Tesla maakt het me makkelijk door dat nog even niet als abonnement aan te bieden en ik 6400 in 1x bij iedere keer twijfelen wel teveel geld vind.
Mee eens, maar bijvoorbeeld 150 euro maal 12 maanden maal 4 jaar is ook al 7.200 euro en daarna nog steeds elk jaar 1.800 euro. Maar even een maand uitproberen of het iets is voor 150 euro is wel handig.
Misschien zie je bij verkoop nog iets van is 6.400 terug, en een retrofit van HW 2.5 naar HW3 is ook lastig bij een opzegbaar maand abonnement.
 
Ja, je hebt een punt, een deel van de FSD prijs zal in de verkoopwaarde terugkomen. Dus iets van 100 per maand zou voor een abonnement (waarbij Tesla ook potentieel van de tweede eigenaar nog geld voor FSD kan krijgen) redelijk geprijsd zijn. Voor 100 euro een maandje uitproberen: heel graag! Elon, tip voor een makkelijke cash stroom, met mogelijk nog vervolginkomsten als FSD echt goed genoeg is. Dat je dan uiteindelijk ook een paar auto's naar HW3 moet brengen kan er dan toch af? :)
 
Gisteren ook een mail ontvangen voor betaalde verlenging van de gratis testperiode , heb een SR+ ,
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2020-04-19 om 18.49.19.png
    Schermafbeelding 2020-04-19 om 18.49.19.png
    377 KB · Views: 101