Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
die kende ik nog niet. Is die in Tilburg op voorraad? Graag fotootje na montage....

In Den Haag wel op voorraad. Zou enorm veel thermische hitte moeten tegenhouden via het dak. LINK

- - - Updated - - -

Foto's zijn elders op dit forum al te zien geweest.

Ik ben niet overtuigd, ziet er nogal gekreukeld uit. Dat schijnt wel weg te trekken op den duur, net zoals bij de schermpjes bij de achterruit.

Daarom wel benieuwd hoe het pvh bevalt.

Ik ga hem volgende week maandag plaatsen.... Ik heb een van mijn buitendienst mensen het op laten halen, en die is pas volgende week maandag binnen.
 
In Den Haag wel op voorraad. Zou enorm veel thermische hitte moeten tegenhouden via het dak. LINK

- - - Updated - - -



Ik ga hem volgende week maandag plaatsen.... Ik heb een van mijn buitendienst mensen het op laten halen, en die is pas volgende week maandag binnen.
Ik rijd er zo meteen langs om een setje te halen als ze die nog hebben en als het er een beetje uitziet. Rest van de ramen laat ik volgende week maar wat tinten.
 
Dat is een reactie die ik bij de Amerikanen hoorde: 'voor dat geld ($150,00) laat ik ook het panoramadak wel tinten'.

Het mooie van zo'n schermpje is juist dat je het ook weer kunt wegleggen in de trunk als je het niet nodig hebt.

Het idee spreekt me dus wel aan, maar de foto overtuigt me niet.
 
Zo gezegd zo gedaan

Sunshades panodak open
Panodak open.JPG


Panodak halfopen
Panodak  half open.JPG


Panodak dicht
Panodak dicht.JPG


Panodak voor en achter met shades
Panodak voorachter.JPG


Achterklep dicht zonder shades
Achterklep zonder dicht.JPG


Achterklep dicht met shades
Achterklep met dicht.JPG


Achterklep open zonder shades
Achterklep open zonder.JPG


Achterklep open met shades
Achterklep open met.JPG


En ze hadden eindelijk ook een Frunktas! Geweldig ding, kan ik alle kabels in kwijt die ik eigenlijk nooit nodig heb...
Frunktas.jpeg
 
Sunshades panodak open

Blijven de sunshade bij jullie wel zitten? Bij mij valt de tailgate sunshade halverwege de rit er half uit. 'Durf die voor het panodak dus nog niet te bestellen.

En ze hadden eindelijk ook een Frunktas! Geweldig ding, kan ik alle kabels in kwijt die ik eigenlijk nooit nodig heb...

Dat is een mooi ding, zeg! Die ga ik ook bestellen.
 
Overtuigd door de foto's van HWS, liep ik gisteren binnen bij SeC A'dam om die pano-schermpjes aan te schaffen.
'Nooit van gehoord, dat die al in NL zijn te krijgen. U bent al de tweede die hierom vraagt.'

Men gaat het eens bij SeC Den Haag navragen.

Maar ook goed nieuws; er was a.s. donderdag een gaatje gekomen in hun planning, zodat mijn 26A -> 32A aanpassing dan uitgevoerd gaat worden.
(Plus nog wat klein bier, zoals irritant tikkende ruitenwissers.)
 
Vandaag al veel plezier van de shades gehad, Zoetermeer - Lelystad vv. en de auto een dag op een parkeerterrein. Ze zijn er op geen enkel moment uitgevallen, in dat geval zou ik direct weer langs het SeC gereden. Ze zijn er duur genoeg voor dat je mag verwachten dat ze blijven zitten. Denk ook niet dat je er moeilijk over doen bij Tesla.
 
Maar ook goed nieuws; er was a.s. donderdag een gaatje gekomen in hun planning, zodat mijn 26A -> 32A aanpassing dan uitgevoerd gaat worden.
(Plus nog wat klein bier, zoals irritant tikkende ruitenwissers.)
Tsja Paul, dat was dus omdat mijn nieuwe motor nog niet binnen was en mijn afspraak daardoor niet doorging. Volgens mij niet een gaatje maar een gat in de planning. Maar dat heeft Tesla heel netjes voor mij opgelost!
 
Inderdaad, Maarten, de een zijn ...

Naast de 26A -> 32A aanpassing pakken ze vandaag ook nog 6 andere punten aan, waaronder de laatste modificatie aan het panoramadak (plastic clipje op het lipje aan de voorzijde, tegen het rammelen).
Daarnaast controle van de uitlijning en ook een TSB waar ik nog niet van hoorde, over de interieurbekleding die ergens los zou kunnen komen.

En als klap op de vuurpijl leveren ze de sun shades vandaag ook nog. Opgehaald in Den Haag, naar verluid.
 
Ze zijn er op geen enkel moment uitgevallen, in dat geval zou ik direct weer langs het SeC gereden. Ze zijn er duur genoeg voor dat je mag verwachten dat ze blijven zitten. Denk ook niet dat je er moeilijk over doen bij Tesla.

Ach, ik denk dat ik de shade in de achterklep maar ga vervangen door een folie, want ik haal de shade er toch nooit uit.

Overigens vind ik het opvallen hoeveel warmte het panodak ook al zonder shades tegenhoudt; Met het dak open krijg ik het snel erg warm als de zon op mijn hoofd schijnt. Als het dak dicht is heb ik daar totaal geen last van.