Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik haal mijn auto maandag op en zoek nog:
1. Soort van haspel om de kabel makkelijk op te rollen of koffertje voor 8 meter laadkabel die ik bij heb gekocht (laadkabelwinkel.nl is overigens een hele goede tip. was vergeten de kortingscode in te voeren en kreeg alsnog 40 euro korting!!! erg klantvriendeijk!)
2. Frunk, trunk en interieur rubberen matjes (die kan je dus niet bestellen bij Tesla in NL nog?)
3. Een plaats waar ik de autoruiten kan tinten. Tips iemand? Het liefst iemand die al eerder een Model S heeft behandeld.
 
Ik haal mijn auto maandag op en zoek nog:
1. Soort van haspel om de kabel makkelijk op te rollen of koffertje voor 8 meter laadkabel die ik bij heb gekocht (laadkabelwinkel.nl is overigens een hele goede tip. was vergeten de kortingscode in te voeren en kreeg alsnog 40 euro korting!!! erg klantvriendeijk!)
2. Frunk, trunk en interieur rubberen matjes (die kan je dus niet bestellen bij Tesla in NL nog?)
3. Een plaats waar ik de autoruiten kan tinten. Tips iemand? Het liefst iemand die al eerder een Model S heeft behandeld.
Voor de rubber mattenset wil ik wel een groepbuy organiseren, ik heb een relatief betaalbare transporteur gevonden die in de VS ophaalt vanaf ieder adres en dan verstuurt tot haven Rotterdam. Naar keuze luchtvracht of per schip en de laatste is uiteraard voordeliger... misschien laat ik dan de keuze wel in de groepbuy. Mijn Model S is er nog niet maar ik wil zelf ook de rubber matten erin.
 
Voor de rubber mattenset wil ik wel een groepbuy organiseren, ik heb een relatief betaalbare transporteur gevonden die in de VS ophaalt vanaf ieder adres en dan verstuurt tot haven Rotterdam. Naar keuze luchtvracht of per schip en de laatste is uiteraard voordeliger... misschien laat ik dan de keuze wel in de groepbuy. Mijn Model S is er nog niet maar ik wil zelf ook de rubber matten erin.
Zet mij dan maar direct boven aan de lijst. Ik wil deze graag hebben, bij voorkeur voor de winter:biggrin:
 
Voor de rubber mattenset wil ik wel een groepbuy organiseren, ik heb een relatief betaalbare transporteur gevonden die in de VS ophaalt vanaf ieder adres en dan verstuurt tot haven Rotterdam. Naar keuze luchtvracht of per schip en de laatste is uiteraard voordeliger... misschien laat ik dan de keuze wel in de groepbuy. Mijn Model S is er nog niet maar ik wil zelf ook de rubber matten erin.
Zet mij ook maar op de lijst. Heb ook dergelijke matten in onze Volvo en met kinderen zijn ze ideaal..
 
Na lang wachten op de CCI van Tesla, die er nog niet is, toch maar voor die van Tesla accessories gegaan. Alhoewel ik de indelingsmogelijkheden van het fabriekstype beter vind kan ik niet langer wachten en heb ik de andere besteld. Had Tesla eerder geweest hadden ze veel orders kunnen scoren. Tip : kijk eens op de "coming soon" pagina van Welcome | teslaccessories.com naar de Parz, ook een prima idee voor de achterpassagiers wat binnenkort in productie gaat.