Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Leather Key FOB Black
IMG_0049.JPG



Gekocht tijdens de opening van Tilburg
 
Last edited:
Standaard 2 zwarte tegenwoordig (voorheen waren er ook beige, als je dat interieur had kreeg je die) bij aflevering.
Op de site staan wel beige maar die worden niet uitgeleverd. :cursing:
Gelukkig had Maurice er nog een liggen (in verpakking) van toen hij de Tesla (met licht interieur) heeft gekregen voor mijn vrouw :smile:
 
Is het weer zover, moet het Nederlands elftal binnenkort weer spelen?
;)

Ha, ha, Maurice, nee dat zou op dit moment de investering niet waard zijn! TRX als lettercombinatie nummerbord, TRIX als Tesla-naam, Oranjeboven.nl, dan laat je ze niet Porsche-rood spuiten toch? Heb trouwens nog wat stickertjes voor dit doel over: zilver en zwart folie. En diapositieve folie als je de letters er op wil spuiten. Stuur ze naar de eerste p.m.'s... weet niet of de 21" dezelfde klauwen hebben?
 
Standaard 2 zwarte tegenwoordig (voorheen waren er ook beige, als je dat interieur had kreeg je die) bij aflevering.
Op de site staan wel beige maar die worden niet uitgeleverd. :cursing:
Gelukkig had Maurice er nog een liggen (in verpakking) van toen hij de Tesla (met licht interieur) heeft gekregen voor mijn vrouw :smile:
Ik kreeg niks hoor, toen ik mijn Tesla ophaalde. Dat was vroeger niet ;)
Deze fob kreeg ik na deelname aan de taarten-actie. Maar ik geef de voorkeur aan de siliconen versie.
 
Mdobro, powdercoated nee, dit zal wellicht forumleden verbazen: Gespoten met autolak. Letters erop, blanke vernislak eroverheen. Leo Knippels, Elshout. Euro 400,-. Hij had 2x Porsche Cayenne Hybride staan waarvan de calipers rood gespoten waren. Die worden nooit zó heet dat het de lak beïnvloedt, en tsja, was mijn gedachtengang, wij remmen (bijna) niet, dus... voor jou dus de diapositieve transfers, pm je adres maar...
 
Xfrank heeft misschien een goed adres:wink:


Ja, Frank, wellicht nuttig voor onze forumgenoten. Wat denk je is visueel het verschil tussen autolak spuiten en poedercoaten als je NIET met je neus tussen de velgen steekt? Wat kost het poedercoaten van die vier klauwen? En dan laten laten we de parkeerremklauwtjes buiten beschouwing...

- - - Updated - - -

ErnstT, DANK voor deze bevestiging! Op de zaak waren ze not amused... véél minder chique... en dat terwijl de RAL-kleur het equivalent was van de huisstijlkleur van Oranje boven PMS 021...
 
Ja, Frank, wellicht nuttig voor onze forumgenoten. Wat denk je is visueel het verschil tussen autolak spuiten en poedercoaten als je NIET met je neus tussen de velgen steekt? Wat kost het poedercoaten van die vier klauwen? En dan laten laten we de parkeerremklauwtjes buiten beschouwing...

niet echt een idee van de prijs. Maar naar mijn gevoel is het niet echt veel duurder dan nat lakken. Maar het lijkt me eerder een praktisch probleem. Demonteren, bezorgen wanneer een rode batch wordt gespoten, verschllende baden in, spuiten, in de oven. terug bezorgen en weer monteren.
Ik heb de mijne met een twee componenten lak met een borstel geschilderd. een namiddag mee bezig geweest. (de klauwen niet eens gedemonteerd.)
Zo een setje gekocht. Remklauw verf rood - Raid HP
20141225_172245.jpg