Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model Y

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb deze besteld, iets "dichter" dan degene die heiervoor gepost zijn zodat je de originele velg bijna niet ziet.
View attachment 899618
Dit is ook een mooi setje, had je hier ook een linkje van geplaatst of heb ik die gemist? Heb ook wel interesse. Een wieldop is alweer beschadigd namelijk, dat ligt echt aan de vorm van de banden volgens mij, afgelopen jaren nooit schade gehad met andere auto's
 
  • Like
Reactions: Freak
Ik ben wat weigerachtig om de zwarte doppen te kopen via alie ivm de invoerrechten (€) naar Belgie. Iemand een prijs hiervan?

Die van mij zijn gisteren binnen gekomen zonder extra invoerrechten. Zorg dat je onder de 150eu blijft en dat de prijs bij Ali incl VAT is.

Mijn Hubcaps zaten boven de 150 EUR (grens is trouwens 150 EUR ex BTW qua extra douaneheffing), maar ze hadden er geheel vanzelf per ongeluk een lagere prijs op gezet , waardoor er sowieso geen extra kosten bij zaten.
 
Volgens mij is die 22 EUR geen BTW ondergrens volledig vervallen door heel de EU, ook in BE., en wel per 1/7/21
Je moet tegenwoordig gewoon BTW betalen bij bestellingen bij Ali, maar dan zit je tot 150 EUR ex gewoon goed.

Daarboven komen de douane-heffingen/importheffingen (geen idee of/wat die bij hubcaps zijn)
 
Hallo Neoflux, kan je misschien een foto maken van de matten in de auto? Welke rubber matten heb je als ik vragen mag, de duogrip of typ rubber? just carpets heeft een totaal matten foto die ik heel onduidelijk vind
In real life zien de matten er donkerder en dus minder vuil uit, heb ik het gevoel 🙂

E95F9B92-DBAA-4C47-B215-A81C52782CFA.jpeg
A1DADC23-43B1-452E-9B58-60F9A7BBE1E8.jpeg
856CFFBA-7DE1-4177-AD5D-BCAE29603953.jpeg
9E244488-07F7-4482-AB8D-2033D7543531.jpeg
 
Hmm ziet er goed uit die band! Was nog op zoek naar een goede all season band, dit is tot nog toe de beste zo te zien :)
Zijn er wel meer, maar reeks is gewoon "nog" niet leverbaar in Europa (wel in de USA). Heb nu de vredestein quatrac pro onder de 3. Goede band, stil, maar hoger verbruik en zachte wang (is comfort, maar dat wiebelt in de bochten). Ze komen met nieuwe EV versie, maar van de zomer pas de juiste maat voor de Y.

Dus maar eens de Pirelli's proberen.
 
  • Like
Reactions: djerro1234
Helemaal super dat je de moeite nam om alles apart op de foto te zetten, word zeker gewaardeerd. Zie ik nou bij de bestuurder dat de mat stopt net ter hoogte vd pedalen en niet, zoals bij de bijrijder helemaal door loopt naar boven?
klopt, ik veronderstel dat dit is omdat je daar fysiek gewoon niet bij kan met je voeten.

Er zit overigens nog een kleinere mat voor de frunk ook bij.