Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model Y

This site may earn commission on affiliate links.
413B65E9-6713-4FBC-B9DD-7FA6DC465CA4.jpeg

Inderdaad op MYLR zie signature.
Je moet er inderdaad je hand onder houden om het te zien.
 
Last edited:
Ik heb alvast deze wielen besteld:

Met coupon code DADTC krijg je 10% korting.
 
Iemand een aanrader voor een Model Y koffermat (achter)? Vereisten: perfecte fit, waterdicht, plooibaar in de midden voor toegang tot diepe bak, idealiter geen logo’s.
bol en amazon hebben weinig keuze en met Aliexpress heb ik nog geen ervaring maar wil het wel eens proberen.
Via amazon de Spigen screen protector, accessoirebakje en 2x bescherming tussen kinderstoel gekocht, erg tevreden van.
 
Iemand een aanrader voor een Model Y koffermat (achter)? Vereisten: perfecte fit, waterdicht, plooibaar in de midden voor toegang tot diepe bak, idealiter geen logo’s.
bol en amazon hebben weinig keuze en met Aliexpress heb ik nog geen ervaring maar wil het wel eens proberen.
Via amazon de Spigen screen protector, accessoirebakje en 2x bescherming tussen kinderstoel gekocht, erg tevreden van.
De standaard mat van Tesla past perfect, heeft geen plooi, maar is soepel genoeg om de kelder te kunnen openen terwijl ze er op ligt.
De kleinere kelder tegen de zetel
Openen is wat lastiger, maar daar ligt enkel wat ik in principe nooit nodig heb: bluspparaat, driehoek, granny charger en verlengkabel.
 
Iemand een aanrader voor een Model Y koffermat (achter)? Vereisten: perfecte fit, waterdicht, plooibaar in de midden voor toegang tot diepe bak, idealiter geen logo’s.
bol en amazon hebben weinig keuze en met Aliexpress heb ik nog geen ervaring maar wil het wel eens proberen.
Via amazon de Spigen screen protector, accessoirebakje en 2x bescherming tussen kinderstoel gekocht, erg tevreden van.

Heb deze matten in de auto en vind ze erg fijn.

En welke bescherming heb je gekocht voor de kinderstoel? Linkje….
 

Heb deze matten in de auto en vind ze erg fijn.

En welke bescherming heb je gekocht voor de kinderstoel? Linkje….
Ik heb ook de rubber matten van Just Carpets. Heel tevreden van. Ik denk niet dat er veel tapijten die voldoen aan jouw beschrijving met een plooi in het midden.
 

Heb deze matten in de auto en vind ze erg fijn.

En welke bescherming heb je gekocht voor de kinderstoel? Linkje….
Bedankt voor de tip!
Voor de kinderstoel deze gekocht (set van 2): https://www.amazon.com.be/dp/B07NTSWGHJ?ref_=cm_sw_r_apin_dp_RRRE4QD2HN7QXS7H82VT
Zonder die beschermer zag ik na een week al goed de afdruk van de isofixbase op de stoel, ik vraag me wel af of het met een beschermer 100% afdrukken tegenhoudt. De fit is perfect en kwaliteit is goed.
 
Die matten van Just Carpets zien er heel goed uit! Hoe is de fitting eigenlijk en "plakken" deze ook?
Geen idee wat je met "plakken" bedoelt, maar ze schuiven niet van hun plaats weg en zijn ook niet glad wanneer ze nat zijn. En veruit de goedkoopste. Ik had er in bestelling bij Amazon toen ik over justcarpets hoorde. Ineens geannuleerd bij Amazon en daar besteld. Helemaal geen snelle levering, wel correct en topkwaliteit wat mij betreft! (Deze post is niet gesponsord door justcarpets 🙂 )

 
  • Funny
Reactions: DuurzameHenk
Geen idee wat je met "plakken" bedoelt, maar ze schuiven niet van hun plaats weg en zijn ook niet glad wanneer ze nat zijn. En veruit de goedkoopste. Ik had er in bestelling bij Amazon toen ik over justcarpets hoorde. Ineens geannuleerd bij Amazon en daar besteld. Helemaal geen snelle levering, wel correct en topkwaliteit wat mij betreft! (Deze post is niet gesponsord door justcarpets 🙂 )

De originele matten hebben klittenband waardoor ze op hun plek blijven. Vandaar mijn vraag.