Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat heb jij het laatst gekocht voor je Tesla Model Y

This site may earn commission on affiliate links.
Iemand dit gekocht toevallig en tevreden mee?

 
  • Like
Reactions: Tesery
Ik heb kort geleden bij een oud collega in zijn model y een gave hud gezien die hij via AliExpress had gehaald. Die heb ik van de week besteld. Erg benieuwd hoe hij in mijn m3 2019 lr zal staan als hij binnen is. Iemand anders ervaringen mee?

Benoem dat toch niet als Head-Up display...
Dit is een mini display met basisinformatie...
 
  • Like
Reactions: DuurzameHenk
Weet niet waar voor jou de grens voor gezeur ligt maar er zitten geen blokkerende problemen in is mijn ervaring tot nu toe.

Ik heb kort geleden bij een oud collega in zijn model y een gave hud gezien die hij via AliExpress had gehaald. Die heb ik van de week besteld. Erg benieuwd hoe hij in mijn m3 2019 lr zal staan als hij binnen is. Iemand anders ervaringen mee?

Ik heb exact deze in onze M3 en hij werkt goed, de verwarming en airconditioning werken nog steeds goed dus ik denk niet dat er veel luchtstroom geblokkeerd wordt door dit displaytje.
Na een tijdje werden de cijfers van de range en snelheid paars, dat kun je oplossen door de software opnieuw in het displaytje te laden.
NB. Bij het display zit een micro SD kaartje met daarop de software en een filmpje hoe deze software te laden is op het display. (gebeurd schijnbaar vaker)

Voor 25,- euro een grappig display met wat leuke informatie.
 
  • Like
Reactions: Sahino
De volgende items in bestelling:

2 koeltassen op maat van de Model Y frunk.
Leek me wel handig voor de boodschappen. Geen idee hoe de kwaliteit zal uitdraaien.

2 underseat storage boxen.
Niet de goedkoopste, maar wel mét deksel, waardoor de opgeborgen spullen niet alsnog in het oog springen.

Setje center console bakjes
Hier al een paar keer gepasseerd en over het algemeen was iedereen er tevreden van, dus ik volg.

Set Frunk/Trunk matten, inclusief back seat protection
Heb ik zeker en vast nodig, daar ik vaak doorweekte spullen zoals kledij in de koffer vervoer.

Veel spulletjes in transit, maar zou liever m'n bestelde Model Y stilaan in ontvangst nemen. :)
 
Ondertussen wat spulletjes binnen.

De trunk matten: gemiddeld tevreden. Materiaal is wel wat dun en buigzaam, maar hierdoor is deze wel goed terug in originele vorm te krijgen na een reis in opgevouwen staat.

Console bakjes: Heel goed, uitgezonderd het geheim compartiment bakje. Dat is echt cheap plastic. Kans bestaat dat ik die niet zal gebruiken.

Underseat storage: Heel blij mee. Zijn volledig bekleed, waardoor ze mooi zullen ogen onder de stoelen.
 
Ondertussen wat spulletjes binnen.

De trunk matten: gemiddeld tevreden. Materiaal is wel wat dun en buigzaam, maar hierdoor is deze wel goed terug in originele vorm te krijgen na een reis in opgevouwen staat.

Console bakjes: Heel goed, uitgezonderd het geheim compartiment bakje. Dat is echt cheap plastic. Kans bestaat dat ik die niet zal gebruiken.

Underseat storage: Heel blij mee. Zijn volledig bekleed, waardoor ze mooi zullen ogen onder de stoelen.
Hoe bevalt de back seat protection en de onder de stoel bakken?
Ook de koeltassen een leuke toevoeging voor in de zomer. Nog niet voorbij zienkomen


Heb je een foto?