Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wegens succes in de herhaling: de TMC nieuwjaarsborrel 6 januari 2017, in de buurt van Nieuwegein NL

Kom je naar de nieuwjaarsborrel op 6 januari 2017 ?

  • Uiteraard, dit kan en mag ik niet missen !

    Votes: 12 24.0%
  • Vrijwel zeker mits...

    Votes: 9 18.0%
  • Kleine kans, tenzij...

    Votes: 7 14.0%
  • Grrr, helaas!

    Votes: 22 44.0%

  • Total voters
    50
This site may earn commission on affiliate links.
Nieuwjaarsbijeenkomst is prima geschikt om individueel even bij te kletsen, maar het is natuurlijk geen presentatie-middag of -avond.
Degenen die meer willen weten over de betaalbare warmtepompen met ISDE-subsidie, kunnen al wel op mijn site terecht. De site is de laatste tijd aangevuld met rekenvoorbeelden (alleen gemaakt voor woningen al voorzien van vloerverwarming), algemene informatie, specificaties en prijzen. Levering start in februari. Het is niet moeilijk te raden hoe de site heet.
Binnenkort stuur ik een persbericht uit, dat wacht nu nog op 1 restpunt.
 
Misschien kunnen we de 2018 borrel alvast plannen, zodat die dag vrij kan worden gehouden in agenda's. Geen vrouwen die midweken boeken, of families die Tesla-rijders proberen te claimen! :eek:

Bij deze: vrijdag 5 januari 2018. zeg alvast maar in de agenda.

Vandaag de auto nog even wassen, ik wil er straks nestjes bijstaan!
 

Attachments

  • iCal-20170106-103427.ics.zip
    1.4 KB · Views: 36
Misschien kunnen we de 2018 borrel alvast plannen, zodat die dag vrij kan worden gehouden in agenda's. Geen vrouwen die midweken boeken, of families die Tesla-rijders proberen te claimen! :eek:

Om conflicten te voorkomen kunnen we er ook een Tesla Midweek van maken, vrouwen mee ;)
Ik zie bijna twintig aanmeldingen, gezellig. Tot vanmiddag !
 
Wellicht gaat het om de auto's.
Was er niet ooit zo'n uitzending van Sonja Barend waarin een man (live uitzending) werd gevraagd:
"Als je moest kiezen tussen je Mercedes en je vrouw, wat zou je dan kiezen? "
Zijn vrouw zat er naast....

Ik ken de specifieke uitzending niet, maar het hangt natuurlijk van het bouwjaar en modelletje van zowel die Merc als die vrouw af :p