Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wegmisbruikers

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn dashcam maakt altijd zo'n rare "sprong" dat 1-2 seconden ontbreekt...is dat bij jullie ook?
Soms ontbreekt het meest cruciale moment...

Want ik zie bij iedereen redelijk vloeiende teslacam beelden 🤔
Dat is volgens mij een bug in de software. Terwijl er vier filmpjes bewaard worden liggen de opnames even stil. Dat gebeurt niet asynchroon wat wel zou moeten. Ik heb het ook een keer gehad dat het moment suprème waarop ik vol gesneden werd door een taxi niet opgenomen was. Dat is best wel frustrerend. Maar het gaat bij mij meestal wel goed.
 
  • Helpful
Reactions: EddieW
Dat is volgens mij een bug in de software. Terwijl er vier filmpjes bewaard worden liggen de opnames even stil. Dat gebeurt niet asynchroon wat wel zou moeten. Ik heb het ook een keer gehad dat het moment suprème waarop ik vol gesneden werd door een taxi niet opgenomen was. Dat is best wel frustrerend. Maar het gaat bij mij meestal wel goed.
Alrighty, ik dacht ff dat het enkel bij mij of instelling lag want ik kon 't niet testen bij mijn HK MY want daar is de dashcamviewer uitgeschakeld...
 
HumanPilot Short 28-Animated Image (Small)-1.gif